Gå til innhold

Er det noe rart mange sliter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

11

• EnolaGay

6

• Dorthe

5

• jubalong70

4

Mest aktive i denne tråden

Store modeller kan føre til fedme - i følge italiensk forsker.

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10092724

Jeg skjønner at størrelsene til menn og kvinner er ulike. Jeg pleier å kjøpe bukser med 36, og jeg er ikke overvektig.

Jeg er str 36 og du har sett meg (dog ikke i RL, greit å poengtere det sånn at folk her inne ikke begynner å fantasere;P)

36 - 42 var såkalte normalstørrelser for en del år siden. Størrelsene er blitt flere og nå finnes 44, 46 og 34 i vanlige butikker.

For å passe i størrelse 36 må jenter være syltynne og 34 så er de radmagre på grensen til usunt og unormalt.

Jeg er str 36 og føler meg ikke "syltynn". Størrelsen passer meg og legger jeg på meg får jeg bare magefett, og det ser ikke pent ut... Jeg anser meg for å være slank, men jeg er absolutt ikke _for_ tynn.

36 - 42 var såkalte normalstørrelser for en del år siden. Størrelsene er blitt flere og nå finnes 44, 46 og 34 i vanlige butikker.

For å passe i størrelse 36 må jenter være syltynne og 34 så er de radmagre på grensen til usunt og unormalt.

''For å passe i størrelse 36 må jenter være syltynne ''

Kommer jo an på høyden og kroppsbygning generelt.

'' Men HVEM er det som bestemmer at kroppsidealet er str 36?''

Homofile designere som mener at meningen med livet er klær og fucka opp solbriller?

Og i så fall må man kunne spørre seg hvorfor i himmelens navn mange kvinner bryr seg om hva disse mener.

Kvinner er mye mer sårbare enn menn når det kommer til utseende. De dømmes i mye større grad etter hvordan de ser ut, og et godkjentstempel har mye å si for hvordan hun vil klare seg i livet. Kvinner flest har heller ikke den selvtilliten som menn har, det ser man jo på mange områder. Jobbsøknader, for eksempel. Og med den sårbarheten, og konkurransen kvinner imellom som følger naturlig med den relativt korte fruktbarhetstiden, er de vel lettere å styre. Det er kanskje en av grunnene til at de onde homofile designerne kan bestemme hvordan ting skal være. De sier hopp, og vi hopper. Vi ser jo også et tydelig klasseskille når det kommer til kropp. De rike og vellykkede er tynne, og klassene under atskillig mer rultne. Det er en fin tid for designerne nå. En virkelig gullalder. Det hadde vært fint hvis noen med både hjerte og forretningssans fikk slippe til i den bransjen.

ShitDiddelyDo

Jeg er str 36 og du har sett meg (dog ikke i RL, greit å poengtere det sånn at folk her inne ikke begynner å fantasere;P)

Og du er slank. Men du er da absolutt ikke sykelig slank, noe man kan få inntrykk av at 36 er når man leser i denne tråden.

Jeg tror ikke malen er feil bare den ene veien, men også den andre, og siden stadig flere eser ut klager de på dem som ikke følger ese-ut-trenden som sykelige. ;)

Annonse

36 er i nedre ende av "small". Jeg bruker 36, og har BMI på 18. På noen som er høy nok til å være modell ville det ha vært veldig smalt!

''36 er i nedre ende av "small". Jeg bruker 36, og har BMI på 18. På noen som er høy nok til å være modell ville det ha vært veldig smalt!''

Jeg bruker også 36 i noen plagg og jeg har en bmi på 23. :o) Bruker også 40 i noen plagg da.

''For å passe i størrelse 36 må jenter være syltynne og 34 så er de radmagre på grensen til usunt og unormalt.''

Nå får du gi deg! Jeg bruker 36 i en del plagg og syltynn er det siste du ville tenkt om du så meg! Har en bmi på ca. 23,5 tror jeg og er nok helt normalvektig i forhold til høyden, utvokst er jeg også, for ca. 25 år siden. :o)

''For å passe i størrelse 36 må jenter være syltynne og 34 så er de radmagre på grensen til usunt og unormalt.''

Nå får du gi deg! Jeg bruker 36 i en del plagg og syltynn er det siste du ville tenkt om du så meg! Har en bmi på ca. 23,5 tror jeg og er nok helt normalvektig i forhold til høyden, utvokst er jeg også, for ca. 25 år siden. :o)

Men du er jo veldig liten av vekst. Nå skal helst modellene på 1,80 bruke 34/36. Da begynner det å bli sykelig tynt. Da vi var unge brukte jo modellene str 38.

Og du er slank. Men du er da absolutt ikke sykelig slank, noe man kan få inntrykk av at 36 er når man leser i denne tråden.

Jeg tror ikke malen er feil bare den ene veien, men også den andre, og siden stadig flere eser ut klager de på dem som ikke følger ese-ut-trenden som sykelige. ;)

Jeg tror ikke man finner noen i str 36 som ser sykelig tynne ut... Jan Thomas ville sikkert syntes jeg burde gått ned litt også ;)

ShitDiddelyDo

Jeg tror ikke man finner noen i str 36 som ser sykelig tynne ut... Jan Thomas ville sikkert syntes jeg burde gått ned litt også ;)

Jeg ville i hvert fall ikke brydd meg hvis Jahn Thomas hadde påpekt hvordan jeg burde se ut, men jeg hadde nok fått meg en god latter. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...