Gå til innhold

muskelvondt

Anbefalte innlegg

Gjest chiffona

2 netter siden skulle jeg amme min lille på 4 uker. Og i det jeg setter armen nedi madrassen (lå på siden) og løfter meg selv bakover, kjenner jeg en INTENS smerte på høyre siden rett under eller kanskje ved nederste ribbein. Nå når jeg beveger meg på en bestemt måte (altså bruker muskulaturen i det området) så kjennes det som samme smerte som den natten. Kjennes som stråling på selve området. Det gjør ikke vondt når jeg tar/trykker der og ikke når jeg hoster eller nyser heller. Må legge til at jeg har hatt keisersnitt. Etter at bedøvelsen gikk ut, kjente jeg ubehag. Akkurat som om jeg hadde behov for å strekke meg. Alt dette på samme side (høyre) Husker også at jeg ikke helt fikk til å puste INN så godt som jeg ville. Men så forsvant det. NÅ vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med disse rare muskulære smerter. Noen som har hatt slikt?

Takker for svar :D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363596-muskelvondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...