Gå til innhold

Bikini på påskeaften...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

11

• Dorthe

10

• nick

4

• tonie

3

Mest aktive i denne tråden

Da bare sier du at dyra dine ikke er til for å spises! :)

Håper du hadde en fin kveld med den nye kjolen :)

Hei!

Ja jeg hadde med meg en bok slik at det ble okey.

Jeg gikk ikke så sent hjem.

:) Nå skal jeg drikker kaffe og gjøre meg klar for spørsmålene til plantesenteret. Jeg lagde smoothie nå med min sønn og min mann sover på sofaen, jeg tror det ble sent på han. Han liker fester og han trenger ingen bøker når han er på fest.

:) Ha en fin dag.

Hei!

Ja jeg hadde med meg en bok slik at det ble okey.

Jeg gikk ikke så sent hjem.

:) Nå skal jeg drikker kaffe og gjøre meg klar for spørsmålene til plantesenteret. Jeg lagde smoothie nå med min sønn og min mann sover på sofaen, jeg tror det ble sent på han. Han liker fester og han trenger ingen bøker når han er på fest.

:) Ha en fin dag.

Ha en fin dag du også Madelenemie :)

Haha:)))

Jeg er oppvokst på småbruk, så vi hadde kyr/okser når jeg var liten. Pleide å prøve oss på å ri på dem osv. Hadde mye moro med de dyra. De er så søte og morsomme:))

Jeg synes jeg ser deg. Du prøvde ikke å få kua til å hoppe over hendre, som jenta på nyhetene her om dagen?:)

Annonse

Jeg synes jeg ser deg. Du prøvde ikke å få kua til å hoppe over hendre, som jenta på nyhetene her om dagen?:)

Hmm, tror ikke vi var så gale... men vi pleide å erte oksene og løpe opp i et tre for å unngå dem når de kom løpende (i våre hoder "for å ta oss" ;)) - en gang satt fetteren min og jeg i et tre og ropte i en time før pappa hørte oss... Sinnataggen (oksen het det) fant det nemlig for godt å legge seg til å sove under treet vårt....

Hm...ja, og ei lita og lett dame :P

Evt bakfra? Gli ut og inn lissom... Nei, huff, burde sikkert ikke posta denne, men shitt au :P

Men altså, dette er ikke lett å få til. For det første så er det ikke lett å finne baksiden av en stein. Hele steinen er jo baksiden, eller forsiden, alt etter hvordan man ser på det.

Når det gjelder selve akten. Skal det gjøres som du foreslår, så innebærer det tilgang til godsakene hennes. Da må nødvendigvis buksa et stykke ned, og det forhindrer at hun kan spre beina. Jeg forutsetter at skiene skal være på. Ergo må han stå med spredte bein, men det går heller ikke dersom han må droppe buksa. Om han bare vippet den ut, og hun sto med samla bein, så ser jeg åpenbare muligheter for balanseproblemer og uante muligheter for å vase skiene inn i hverandre.

Dette er et prosjekt vi må få klarhet i!

Men altså, dette er ikke lett å få til. For det første så er det ikke lett å finne baksiden av en stein. Hele steinen er jo baksiden, eller forsiden, alt etter hvordan man ser på det.

Når det gjelder selve akten. Skal det gjøres som du foreslår, så innebærer det tilgang til godsakene hennes. Da må nødvendigvis buksa et stykke ned, og det forhindrer at hun kan spre beina. Jeg forutsetter at skiene skal være på. Ergo må han stå med spredte bein, men det går heller ikke dersom han må droppe buksa. Om han bare vippet den ut, og hun sto med samla bein, så ser jeg åpenbare muligheter for balanseproblemer og uante muligheter for å vase skiene inn i hverandre.

Endelig en mann her i kveld!

Guri... Vi tenker helt likt!! Jeg fikk nesten ikke sove i natt når jeg så for meg SigneSexen og beileren i uante posisjoner :P

Du skjønner det at enkelte unge og spreke folk har visse teknikker som man ikke fikser når man har bikka 35 (iallefall ikke jeg..). Det var en fyr på rundt 20 som la ut på en fest en gang om en eller annen sexstilling jeg burde prøve. Den var slik at hun hang med beina over hans skuldre (han sto oppreist) og han fikk fri tilgang til "godsakene" hennes samtidig som hun fikk fri tilgang til hans (med munnen sin altså). Jeg ble rett og slett sittende og gruble på hvordan i h.... det kunne være mulig uten at hun vred kroppen ganske mange grader rundt!! Jeg visste iallefall at jeg aldri skal "ha meg" med en på tjue :P

(tror du webbis sletter meg nå?)

Annonse

Jeg orket ikke grave frem bikinien på hytta så jeg lå i bare truse og bh i solveggen og svetteperlene trillet! Det må ha vært bortimot 30 grader i solveggen der! Herlig!

Helt nydelig var det:) Her forsvant sola litt tidlig på dagen idag og da fikk jeg mms fra en kompis fra Stjørdalen som erta meg med å sende et "soler-meg-fortsatt"-bilde :P

Guri... Vi tenker helt likt!! Jeg fikk nesten ikke sove i natt når jeg så for meg SigneSexen og beileren i uante posisjoner :P

Du skjønner det at enkelte unge og spreke folk har visse teknikker som man ikke fikser når man har bikka 35 (iallefall ikke jeg..). Det var en fyr på rundt 20 som la ut på en fest en gang om en eller annen sexstilling jeg burde prøve. Den var slik at hun hang med beina over hans skuldre (han sto oppreist) og han fikk fri tilgang til "godsakene" hennes samtidig som hun fikk fri tilgang til hans (med munnen sin altså). Jeg ble rett og slett sittende og gruble på hvordan i h.... det kunne være mulig uten at hun vred kroppen ganske mange grader rundt!! Jeg visste iallefall at jeg aldri skal "ha meg" med en på tjue :P

(tror du webbis sletter meg nå?)

Du tenker feil. Du tenker at hun henger med knærne over skuldrene. Hun må henge med hofta over skuldrene og ansiktet inn mot kroppen hans. Da er det bare snakk om styrke og utholdenhet. Å henge med hodet ned krever litt. Det er bare en stående 69.

Skimysteriet har gnagd på underbevisstheten min. Det er ikke bare bare.

Du tenker feil. Du tenker at hun henger med knærne over skuldrene. Hun må henge med hofta over skuldrene og ansiktet inn mot kroppen hans. Da er det bare snakk om styrke og utholdenhet. Å henge med hodet ned krever litt. Det er bare en stående 69.

Skimysteriet har gnagd på underbevisstheten min. Det er ikke bare bare.

Jammen da må hun jo brette beina nedover ryggen hans???? Slangedame!! Jeg tror jeg kunne risikert lårhalsbrudd i et sånt stunt!

Ja, det skimysteriet er årets påskekrim på DOL!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...