Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kathrine Sørland og Terje Schrøder?

Har du jammen rett i.

Skrevet

Kathrine Sørland og Terje Schrøder?

Har du jammen rett i.

Det er kanskje den harde øyesminken hennes som gjør utslaget? Hun er mye finere med litt lettere make-up, synes jeg.

Skrevet

For ikke å snakke om disse to:

(lillebror, såklart)

http://www.se2009.eu/en/meetings_news/2009/10/8/fredrik_reinfeldt_spoke_to_czech_president.html

Jeg er veldig svak for Charlie, kjenner jeg:)

Og nå driver jeg til og med og svarer meg selv, bare for å slippe å begynne med det jeg egentlig skulle gjøre nå, og som jeg har prøvd(greid!) å fortrenge hele dagen...Sukk og dobbeltsukk, nå må jeg få røven i gear. Farvel, farvel, her skal det jobbes. Mobb meg vekk hvis dere ser meg her i løpet av de nærmeste timene.

Skrevet

Det er kanskje den harde øyesminken hennes som gjør utslaget? Hun er mye finere med litt lettere make-up, synes jeg.

Helt enig. Ser så hardt ut med så mye.

Skrevet

Og nå driver jeg til og med og svarer meg selv, bare for å slippe å begynne med det jeg egentlig skulle gjøre nå, og som jeg har prøvd(greid!) å fortrenge hele dagen...Sukk og dobbeltsukk, nå må jeg få røven i gear. Farvel, farvel, her skal det jobbes. Mobb meg vekk hvis dere ser meg her i løpet av de nærmeste timene.

Jeg og... *gremmes* går ut nå.

Skrevet

*he he* Dette har jeg ikke tenkt på, men du har helt rett :-)

AneM1365380603
Skrevet

Så rart.. Jeg tenkte på Terje S straks jeg så det første bildet, så de ligner nok litt :)

Gjest Jacoba
Skrevet

Som mor og datter :-)

Forøvrig mener jeg å se jeg en del likheter mellom Diana og Kate. Uten at det er spesielt rart om prinsegutten skulle falle for ei som lignet på mamma.

Skrevet

Ha ha... morsomt :)))) Spørs om HUN er idolet hans. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...