Gå til innhold

Hvor ville du reist? - storbyhelg i november

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elextra

En rekke steder jeg kunne hatt lyst til å dra, i hvertfall :-). Men er jo litt viktig hva dere helst ønske å gjøre, om varmt vær er viktig etc.

Jeg ville foreslå:

Madrid,

Barcelona,

Sevilla,

Palma,

Paris,

Nice,

Roma,

Firenze,

... bare for å nevne noen fantastiske reisemål, hvor det går direktefly :-).

Venezia

Jeg har vært i London i november, og det var flott, selv om dagene er korte og været kan være surt.

Jeg har også vært i Helsinki i november, men der følte jeg nok at årstiden ikke var den beste. Bedre med byer som har gode tilbud av butikker og underholdning som ikke krever lange dager og godt vær.

Annonse

Gjest Kjøbenhavn:)

Har vært i mange storbyer, men ingen steder koser jeg meg som i Kjøbenhavn.London er jo super, med da blir det ofte store avstander. I november er Tivoli, Nyhavn og Strøget pyntet til jul:) Byen er ikke større enn at du kan gå til alt; servicen er fantastisk og det kryr av koslige puber og spisesteder. Er kjekt å kjøpe julegaver der også:) Vi var der i fjor og har allerede bestilt ny tur.

Annonse

Har vært i mange storbyer, men ingen steder koser jeg meg som i Kjøbenhavn.London er jo super, med da blir det ofte store avstander. I november er Tivoli, Nyhavn og Strøget pyntet til jul:) Byen er ikke større enn at du kan gå til alt; servicen er fantastisk og det kryr av koslige puber og spisesteder. Er kjekt å kjøpe julegaver der også:) Vi var der i fjor og har allerede bestilt ny tur.

Du har jo helt rett. København er nydelig i november!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...