Gå til innhold

Russ som bråker på natta

Anbefalte innlegg

Gjest irriterende
Skrevet

Gjennom hele påsken haar det vært dunk dunk på natten. Dette har vekt ene ungen min noen ganger, og jeg har også blitt vekt. Jeg har også ligget lenge ør jeg har sovnet. Har de virkelig lov til å holde på slik? Andre som plages?

Ikke bare bråker de men de legger bare søppel ra seg overalt. Hva er det de tror de er for noe*? Hvorfor får de ikke hardere reaksjoner på seg? De virker så bortskjemte, egoistiske og teite at det ligner ikke noen slag.

Videoannonse
Annonse
Gjest dagens unge...
Skrevet

ring politiet og gi beskjed om at det forstyrrer.

Gjest Jacoba
Skrevet

Du var kanskje ikke russ selv? ;-)

Neida, jeg skjønner problemet. Reglene er sånn nå, hvertfall her jeg bor, at russebussene ikke har lov til å ha høyttalere på utsiden av bussen, slik som var vanlig for noen år tilbake.

Om de samler seg på et bestemt område kan du ringe politiet slik "dagens unge" foreslår, og be dem om å ta en tur dit siden de forsøpler både i form av lyd og skrot.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Et godt vårtegn: Det obligatoriske årvisse sutringen over russen som tydligvis bare blir verre og verre og verre for hvert år:-)

Skrevet

...og om en del år er det dine egne unger som er med og bråker... ;-)

Gjest signert
Skrevet

...og om en del år er det dine egne unger som er med og bråker... ;-)

:-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...