Gå til innhold

Er dette billig for en blender?

Anbefalte innlegg

Lille rosin, vet ikke hvor det er. Jeg får vel forhåpentligvis kakebehovet mitt dekket når jeg skal til Frankriket, da, uansett.

Den er borte og siden har man ikke fått kjøpt kaffe og kake på Grünerløkka. Det var en i Torggata, men den er borte den også. Men de har noen usedvanlige gode kaker i frysedisken på Rema da så da blir det kaffe og kake på verandaen her.

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

30

• Dorthe

19

• frosken

3

• Mandolaika

2

Mest aktive i denne tråden

Den er borte og siden har man ikke fått kjøpt kaffe og kake på Grünerløkka. Det var en i Torggata, men den er borte den også. Men de har noen usedvanlige gode kaker i frysedisken på Rema da så da blir det kaffe og kake på verandaen her.

Kommer du deg inn på halvorsens konditori?

Annonse

Gjest Shira :o)

Der har jeg vært, men det er mange år siden og jeg bodde i Groruddalen :o)

Du kan diske opp med kake og latte på verandaen, så kan jeg og cathlin komme!

Jeg skal ha noen turer til Oslo i sommer, det er planen. Mulig jeg drar en tur alene også, da har jeg dagene for meg selv, men du må gi meg kart og kompass for at jeg skal komme. ;o)

Hm. D er billig for denne blenderen som er ganske bra? Var d d du prøvde å si? Skjønte ikke helt.

d er ras billi!!!

kjøp d med en gang........

Her skulle det stått masse hjerter, men Dol har ikke hjerter.

(nei, nå skal jeg gå å legge meg i badekaret og ikke fjase med d og det og hjerter, ikke har jeg peiling på blendere heller)

Nei, nå skjønte jeg ingenting:-)

Ok da, jeg skal forklare. Vi hadde en tråd her inne en gang om setninger som ble tatt mest seriøst. Da var du og jeg enige om at forkortelser og mye tegnsetting var mindre seriøst i den setting som ble skissert den gangen.

Det var bare det. Pluss at jeg har tilbrakt påskeferie med masse småsøsken som forkorter alt, skriver slik at jeg føler meg urgammel og teit. Så jeg nekter å miste deg til den yngre garde også, du skal skrive "det" og ikke "d" slik vi snakket om for lenge siden i en tråd.

Så det så! :o) *smask*

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1303765505' post='4567982]

d er ras billi!!!

kjøp d med en gang........

Her skulle det stått masse hjerter, men Dol har ikke hjerter.

(nei, nå skal jeg gå å legge meg i badekaret og ikke fjase med d og det og hjerter, ikke har jeg peiling på blendere heller)

Men du har hørt at den skal være bra, ikke sant? Altså du ville kjøpt den selv om du sier du ikke har peiling på blendere? FOr vanligvis koster de mye mer.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1303765680' post='4567987]

Ok da, jeg skal forklare. Vi hadde en tråd her inne en gang om setninger som ble tatt mest seriøst. Da var du og jeg enige om at forkortelser og mye tegnsetting var mindre seriøst i den setting som ble skissert den gangen.

Det var bare det. Pluss at jeg har tilbrakt påskeferie med masse småsøsken som forkorter alt, skriver slik at jeg føler meg urgammel og teit. Så jeg nekter å miste deg til den yngre garde også, du skal skrive "det" og ikke "d" slik vi snakket om for lenge siden i en tråd.

Så det så! :o) *smask*

Åjaaaaaaa, jeg var på nett med mobilen min, så da glemmer jeg meg noen ganger og skriver sånn mobilforkortelser på innlegg her.

Da skjønner jeg

lol

[quote name=Shira :o)' timestamp='1303764963' post='4567972]

Du kan diske opp med kake og latte på verandaen, så kan jeg og cathlin komme!

Jeg skal ha noen turer til Oslo i sommer, det er planen. Mulig jeg drar en tur alene også, da har jeg dagene for meg selv, men du må gi meg kart og kompass for at jeg skal komme. ;o)

Det er lett å finne fram til meg. Forøvrig er det gangavstand fra byen så jeg kan møte deg. Bare å si ifra. Cathlin vet hvor jeg bor :o) Og hvis du er på Riksen så får du trikken nesten helt fram :o)

Men du har hørt at den skal være bra, ikke sant? Altså du ville kjøpt den selv om du sier du ikke har peiling på blendere? FOr vanligvis koster de mye mer.

Jeg er så overfladisk at jeg hadde kjøpt den dersom jeg likte designet. :o)

Har hørt at produktene der er bra, men har ikke testet selv. Skal den stå fremme hele tiden så er design viktig, eller dvs du skal like å se på den.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1303766113' post='4568001]

Jeg er så overfladisk at jeg hadde kjøpt den dersom jeg likte designet. :o)

Har hørt at produktene der er bra, men har ikke testet selv. Skal den stå fremme hele tiden så er design viktig, eller dvs du skal like å se på den.

Design på kjøkkenutstyr er ikke så farlig for meg, ennå, da jeg ikke har etablert meg skikkelig. Men jeg vil helst ha kvalitet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...