cathlin Skrevet 25. april 2011 Forfatter Skrevet 25. april 2011 [quote name=Shira )' timestamp='1303766239' post='4568005] Hm, da får det gå for denne gang siden du var inne via mobil. ) Takk! :-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 25. april 2011 Skrevet 25. april 2011 Det er lett å finne fram til meg. Forøvrig er det gangavstand fra byen så jeg kan møte deg. Bare å si ifra. Cathlin vet hvor jeg bor ) Og hvis du er på Riksen så får du trikken nesten helt fram ) Jeg kan ta bussen inn til byn fra der jeg pleier å bo, men så stopper det liksom. ;o) Vi finner ut av det. jeg skal ha litt byferie i sommer! Venninna mi som jeg pleier å bo hos, hun er her jeg bor i sin ferie, så jeg besøker henne når hun jobber, da kan jeg farte mer rundt på dagtid. Ikke det at ikke hun slipper meg ut om alene kvelden, he he. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 25. april 2011 Skrevet 25. april 2011 Design på kjøkkenutstyr er ikke så farlig for meg, ennå, da jeg ikke har etablert meg skikkelig. Men jeg vil helst ha kvalitet. Det stod jo at den knuste is, men altså, jeg har ikke snøring på dette her. 0 Siter
cathlin Skrevet 25. april 2011 Forfatter Skrevet 25. april 2011 [quote name=Shira )' timestamp='1303766513' post='4568016] Det stod jo at den knuste is, men altså, jeg har ikke snøring på dette her. Ja, men nå har jeg allerede bestilt den, så. Jeg kan fortelle om den når den kommer. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 25. april 2011 Skrevet 25. april 2011 Ja, men nå har jeg allerede bestilt den, så. Jeg kan fortelle om den når den kommer. Du kan invitere meg på en strawberry daiquri, for det liker jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. april 2011 Skrevet 25. april 2011 [quote name=Shira )' timestamp='1303766470' post='4568014] Jeg kan ta bussen inn til byn fra der jeg pleier å bo, men så stopper det liksom. ;o) Vi finner ut av det. jeg skal ha litt byferie i sommer! Venninna mi som jeg pleier å bo hos, hun er her jeg bor i sin ferie, så jeg besøker henne når hun jobber, da kan jeg farte mer rundt på dagtid. Ikke det at ikke hun slipper meg ut om alene kvelden, he he. Du har jo nummeret mitt da så det er jo bare å ringe, men ring og ikke send melding for sover jeg så våkner jeg nemlig ikke og jeg har ikke noe i mot å våkne til normal tid ;o) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 25. april 2011 Skrevet 25. april 2011 Du har jo nummeret mitt da så det er jo bare å ringe, men ring og ikke send melding for sover jeg så våkner jeg nemlig ikke og jeg har ikke noe i mot å våkne til normal tid ;o) Å, jeg skal nok få tak i deg! ) 0 Siter
cathlin Skrevet 25. april 2011 Forfatter Skrevet 25. april 2011 [quote name=Shira )' timestamp='1303766990' post='4568027] Du kan invitere meg på en strawberry daiquri, for det liker jeg. Åja, det kan jeg lage. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. april 2011 Skrevet 25. april 2011 [quote name=Shira )' timestamp='1303767103' post='4568031] Å, jeg skal nok få tak i deg! ) Det klarer du nok ) 0 Siter
Madelenemie Skrevet 26. april 2011 Skrevet 26. april 2011 Hei! Jeg har en gammel braun kjøkkenmaskin den var dyr da jeg kjøpte den for 2500. kr, ser den koster omtrent det samme nå. Man får med masse utstyr og den knuser frosne jordbær. Vurderer nå å kjøpe Kenwood men der må man kjøpe belnder og alt sånn i tillegg. Jeg er virkelig fornøyd med min Braun, kjøpte den for 15 år siden og jeg bruker den hver dag. 0 Siter
cathlin Skrevet 26. april 2011 Forfatter Skrevet 26. april 2011 Hei! Jeg har en gammel braun kjøkkenmaskin den var dyr da jeg kjøpte den for 2500. kr, ser den koster omtrent det samme nå. Man får med masse utstyr og den knuser frosne jordbær. Vurderer nå å kjøpe Kenwood men der må man kjøpe belnder og alt sånn i tillegg. Jeg er virkelig fornøyd med min Braun, kjøpte den for 15 år siden og jeg bruker den hver dag. Det er bra med kjøkkenting som varer i årevis, og fremdeles fungerer bra. Det er derfor jeg har lyst til å kjøpe kvalitetsting. 0 Siter
cathlin Skrevet 28. april 2011 Forfatter Skrevet 28. april 2011 Det kan vi. Hvis sommeren blir like fin som det er spådd så blir vi rike og kan kjøpe oss hver vår kjøkkenmaskin også ;o) Hey! Nå har jeg fått den nye blenderen min og den er supergenial!:-) Den kan lage milkshake, knuse isbiter og alt mulig. HURRA:-) Jeg skal lage masse gode sommerdrikker i år. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. april 2011 Skrevet 28. april 2011 Hey! Nå har jeg fått den nye blenderen min og den er supergenial!:-) Den kan lage milkshake, knuse isbiter og alt mulig. HURRA:-) Jeg skal lage masse gode sommerdrikker i år. Det høres helt supert ut ) 0 Siter
cathlin Skrevet 28. april 2011 Forfatter Skrevet 28. april 2011 Det høres helt supert ut ) Jeg digger den, så mye at den må få et eget navn. Kanskje jeg bare skal kalle den Dorthe! 0 Siter
frosken Skrevet 28. april 2011 Skrevet 28. april 2011 Jeg digger den, så mye at den må få et eget navn. Kanskje jeg bare skal kalle den Dorthe! Det er ikke plass til mere enn en Dorthe her på dol, og siden blenderen din også hører litt til her, så må du finne et annet navn til den. 0 Siter
cathlin Skrevet 28. april 2011 Forfatter Skrevet 28. april 2011 Det er ikke plass til mere enn en Dorthe her på dol, og siden blenderen din også hører litt til her, så må du finne et annet navn til den. Hm.............................. Berta, da? 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. april 2011 Skrevet 28. april 2011 Jeg digger den, så mye at den må få et eget navn. Kanskje jeg bare skal kalle den Dorthe! Det er jo et fint navn synes jeg siden jeg i motsetning til mitt eget navn, har valgt det sjøl ;o) Og kommer du over noen supre smoothiesoppskrifter så skriv det inn her. Jeg bruker vanligvis banan, yogurt, blåbær eller jordbær og litt juice. Det er godt det altså, men litt kjedelig i lengden. 0 Siter
frosken Skrevet 28. april 2011 Skrevet 28. april 2011 Hm.............................. Berta, da? Hva med Rødhette? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 28. april 2011 Skrevet 28. april 2011 Jeg digger den, så mye at den må få et eget navn. Kanskje jeg bare skal kalle den Dorthe! Navnet er selvfølgelig Blendie. :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 28. april 2011 Forfatter Skrevet 28. april 2011 Hva med Rødhette? Den er jo grå, da. Jeg døper den herved Bertha. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.