Gå til innhold

Hvilke uteblomster kan jeg plante nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest alt for tidlig

Det er egentlig alt for tidlig å plante nå. Man planter vanligvis ikke før til 17. mai og knapt nok da. Nå er det nok mange som planter ettersom deter så varmt osv. Men vi kan enda få frostnetter. Husker det snødde her ved gardermoen for et par år siden på 17.mai.

Hei!

Det går det bra når Bjørka har fått musører.

Jeg har plantet alt nå og sådd frø rett i jorden, det er fryktelig tidlig, men jeg tok en sjangse for nå føler jeg det er blitt sommer.

Skulle det, noe jeg ikke tror , bli riktig surt og kaldt vil jeg dekke til alt med striesekker, evt. noe mer isolasjon eller ta inn potter og kasser, jeg klarte ikke vente lenger, for det er så gøy å plante, luke, hagearbeide:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...