Gå til innhold

20 norske kvinner voldtatt i Tyrkia

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

De greske damene er ute på barer og fester uten mannen sin og er utro som bare pokker. Og det er faktisk sant. Jeg tror jeg fikk litt kultursjokk da jeg bodde der, svigerinna mi var elskerinna til mannen til venninna si som igjen hadde en annen elsker. Hehe, jeg tror ikke jeg har vært borti maken her i Norge.

Åja. Jeg har ikke sett dem noe sted. Men det er kanskje fordi jeg har hengt rundt i ymse bargater. Jeg antar at det er barer for grekere også. ;)

På den annen side har jeg stort sett vært så full selv at jeg ikke har sett stort.

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• meg__123!

6

• Sør

4

• Katt-ja

4

Mest aktive i denne tråden

Åja. Jeg har ikke sett dem noe sted. Men det er kanskje fordi jeg har hengt rundt i ymse bargater. Jeg antar at det er barer for grekere også. ;)

På den annen side har jeg stort sett vært så full selv at jeg ikke har sett stort.

Det finnes barer for grekere også og hvis man har en rik elsker så går de på bouzuki, du vet der de i gamle dager knuser tallerkner når noen er flinke til å danse. Men jeg har hørt det er forbudt å gjøre det nå, mange traff nemlig "feil" ;o)

ShitDiddelyDo

Det finnes barer for grekere også og hvis man har en rik elsker så går de på bouzuki, du vet der de i gamle dager knuser tallerkner når noen er flinke til å danse. Men jeg har hørt det er forbudt å gjøre det nå, mange traff nemlig "feil" ;o)

Jeg vet alt for lite om greske kvinnfolk. I Syden ser man jo nesten bare svensker, og med så mange tjeier rundt seg ser jeg ingen grunn til å se i andre retninger. :)

Annonse

Jeg vet alt for lite om greske kvinnfolk. I Syden ser man jo nesten bare svensker, og med så mange tjeier rundt seg ser jeg ingen grunn til å se i andre retninger. :)

Du har gått glipp av noe, det er mange pene greske jenter altså, men i gamle dager var de fryktelig opptatt av mote og utseende og alle gikk på skjønnhetssalong. Du skjønner sikker kultursjokket jeg fikk og etter et år ville jeg bare hjem til venninnene mine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...