hjernetrimmern Skrevet 26. april 2011 Skrevet 26. april 2011 Er på utkikk etter nytt sikkerhetsnett til trampolina vår. Den er 4 m i diameter og har 5 ben-par. Kjøpt på Bohus for 4 år siden. De klarer ikke skaffe nett eller andre ting til trampoline lenger, da produsenten ikke lager det lenger...Veldig praktisk!! Synes det er for galt å måtte hive den vi har, og da kjøpe ny...For alle de andre har jo 4 ben-par... Men er det noen som kan hjelpe meg...?? Har søkt på det meste på nett, føler jeg...men finner ingen som kan "hjelpe" meg... Takker for alle forslag... 0 Siter
Elis31 Skrevet 26. april 2011 Skrevet 26. april 2011 Tror vi fant på Smart Club. Har Coop også? Sjekk også lekebutikker. 0 Siter
hjernetrimmern Skrevet 26. april 2011 Forfatter Skrevet 26. april 2011 Tror vi fant på Smart Club. Har Coop også? Sjekk også lekebutikker. Takk for tipset, men de har bare 4 ben-par!! Vi trenger til 5!! Har sett på det før også... Lekebutikkene har bare 4-ben de også...hvertfall så langt jeg klarer å se!! 0 Siter
Flossy Skrevet 26. april 2011 Skrevet 26. april 2011 Sjekk her : http://www.sportsdeal.no/index.php?main_page=product_info&cPath=10501&products_id=7063 Eller google trampoline 5 benpar 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 26. april 2011 Skrevet 26. april 2011 Har egentlig aldri tenkt over om trampolina vår har fire eller fem benpar? Men det skulle vel gå an å ordne det nettet likevel, tenker jeg, uten å være nødt til å kjøpe ny. Vi har kjøpt trampolina vår (fire år gammel) på Toys"R"us, og skal avgårde og kjøpe nytt nett nå, da alle festene har røket opp til flere ganger. 0 Siter
dingsedama Skrevet 26. april 2011 Skrevet 26. april 2011 Takk for tipset, men de har bare 4 ben-par!! Vi trenger til 5!! Har sett på det før også... Lekebutikkene har bare 4-ben de også...hvertfall så langt jeg klarer å se!! et raskt søk på google med søkeord "trampoline 5 benpar" gav meg flere sikkerhetsnett som passer til trampoliner med 5 benpar, men jeg syns ikke prisen var noe særlig for de jeg fant på nettet nå, så jeg ville nok googlet litt videre for å se om det finnes noen med bedre pris.. mener den vi kjøpte til tantungene for et par år siden hadde fem par ben, og den var 4 eller 4,2meter mener jeg å huske.. den kjøpte vi på toys'r us 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.