Gå til innhold

Dorte Skappels hårklipp.....

Anbefalte innlegg

Gjest Hårnytt
Skrevet

Noen som så Dorthe Skappel på tv2 lørdag? Jeg synes hun var så kjempefin på håret og har lyst til å klippe meg likt som henne....

jeg har superlangt hår og derfor blir det også tungt og flatt....har lyst til å klippe det litt opp med skråning fra sidene foran.....hvor kan jeg få gjort dette fint?

Har bare vært på Nikita og klipt meg og det var sinnsykt dyrt (betalte over 3000,- for klipp og farge!!) Ikke ble jeg fornøyd heller.....

Noen som kan anbefale bra frisører som følger med i tiden og kan både klippe og ikke er så sinnsykt dyre?

Tar i mot tips med et hjertelig takk!! :-))))

Fortsetter under...

Skrevet

Det er som regel superdyrt å få farget håret da, og hvis man blir overtalt til en kur i tillegg, og en klipp, og striper..så blir det dyrt!

Er du i Osloområdet?

Jeg har veldig god erfaring med Lime Studio på Tullinløkka faktisk, de er ikke spesielt dyre, kule og open-minded og uten mas om masse produktsøk. Men jeg har altså ikke langt-langt hår, og klipper meg som regel for 4-600 kroner.

Jeg har hatt laangt hår før, og det var bare tungt og tung og flatt (enkelte gutter er helt opphengt i at det er så fiiiint, men det er faktisk ganske få, og jeg klarer meg uten deres store beundring av håret mitt..) og det var helt fantastisk å få det klippet mer opp og kortere. HÅret virket nesten både tykkere og lengre, mens det i virkeligheten var langt kortere enn før.. Nå har jeg tilfeldigvis klipt det ytterligere kortere, men jeg lar det nok vokse litt ut igjen av og til likevel. Men aldri mer lang vegg av langt, tungt hår! :-)

Skrevet

Det er som regel superdyrt å få farget håret da, og hvis man blir overtalt til en kur i tillegg, og en klipp, og striper..så blir det dyrt!

Er du i Osloområdet?

Jeg har veldig god erfaring med Lime Studio på Tullinløkka faktisk, de er ikke spesielt dyre, kule og open-minded og uten mas om masse produktsøk. Men jeg har altså ikke langt-langt hår, og klipper meg som regel for 4-600 kroner.

Jeg har hatt laangt hår før, og det var bare tungt og tung og flatt (enkelte gutter er helt opphengt i at det er så fiiiint, men det er faktisk ganske få, og jeg klarer meg uten deres store beundring av håret mitt..) og det var helt fantastisk å få det klippet mer opp og kortere. HÅret virket nesten både tykkere og lengre, mens det i virkeligheten var langt kortere enn før.. Nå har jeg tilfeldigvis klipt det ytterligere kortere, men jeg lar det nok vokse litt ut igjen av og til likevel. Men aldri mer lang vegg av langt, tungt hår! :-)

Vedkommende bor garantert i Oslo. Det er de eneste som ikke spesifiserer hvor de bor når de ber om tips til butikker, kafeer, frisører osv...

Merkelig egentlig.

Skrevet

Vedkommende bor garantert i Oslo. Det er de eneste som ikke spesifiserer hvor de bor når de ber om tips til butikker, kafeer, frisører osv...

Merkelig egentlig.

HAHAHA, det har du jommen rett i. Akkurat som vi osloboere har en tendens til å svare med tips om noe i Oslo - uten å spørre tilbake om de faktisk bor i Oslo....

Annonse

Gjest Hårnytt
Skrevet

Merkelig egentlig.

Du har så rett så rett..... Ja jeg bor i OSLO :D sorry....vi har nok en tendens til å tro at Oslo er Norge...og glemmer alle andre byer..... ;-)

Skjønner at det kan være irriterende for alle som ikke bor i Oslo og skal virkelig skjerpe meg på det, så tusen takk for at dere sier i fra! :-)))

Gjest Hårnytt til mah-jong
Skrevet

Er du i Osloområdet?

Hei mah-jong :-))

Tusen takk for svaret ditt....er helt enig med deg i alt...

Kanskje jeg skal ta å sjekke ut det stedet du nevner på Tulinløkka, siden det ikke er så langt fra meg! :-))

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei mah-jong :-))

Tusen takk for svaret ditt....er helt enig med deg i alt...

Kanskje jeg skal ta å sjekke ut det stedet du nevner på Tulinløkka, siden det ikke er så langt fra meg! :-))

Ble det noen klipp på deg? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...