Gå til innhold

Spørre en hyggelig familie i nabolaget om de vil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sjokohol

Akkurat nå er jeg skikkelig trist for at jeg ikke er en familie, for da vet jeg jo det ikke er meg du har tenkt å spørre.

Jeg ville blitt kjempeglad for et slikt spørsmål, men kan jo selvfølgelig ikke vite om den familien vil bli det. Du har vel imidlertid ingenting å tape på å spørre. Det "verste" som kan skje er vel at de sier nei :)

Annonse

Det må du gjøre :-)

Vi har mange vennefamilier og naboer som har båt, men vi har ikke. Vi har imidlertid et flott sommersted, som vi inviterer med oss venner til. Håper hver sommer at noen inviterer oss på båttur, men nå er det flere år siden det skjedde.... Vet ikke hvorfor. Vi koser oss selvsagt på sommerstedet både med og uten venner - men det hadde vært helt supert om noen hadde bedt med oss en gang og!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...