Gå til innhold

Samboeren min ble svindlet fra kontoen sin i dag

Anbefalte innlegg

Gjest Svindlet til de grader.........

Samboeren min var i butikken og skulle betale. Fikk beskjed om at det ikke var dekning på konto. Følte seg som en fjott og måtte legge varene tilbake. Kommer hjem og sjekker konto der det viser seg at flere beløp er gått ut av kontoen slik at den var helt tom. Kontakter banken som ser det er gått til noe som heter gosupermodell som er ett nettsted for barn og det stemmer at han for 1 uke siden kjøpte for 190 kr til sin datter på 11 år. Det som er skjedd er at datteren fikk stjålet sin profil og opplysninger, dermed må det være den som satt på andre siden fått tak i kortnummer til min samboer og dermed tømt hans konto. Jeg forstår ikke dette og er helt i sjokk at det skulle ramme oss. Hvordan i guds navn foregår noe slikt, inne på en side for unge barn og jenter??

Hva i allverden gjør man med dette? Banken er kontaktet og kontoen til min samboer er nå sperret, men likevel han er jo ranet av sin egen konto. Er det slik at vi heretter bare må bruke kredittkort for å betale noe.

Fortsetter under...

I påska sa de på nyhetene noe om at mange hadde opplevd at samme beløp var trukket mange ganger fra konto helt til den var tom - det er ikke dette dere har opplevd da? Det var en feil fra en eller annen bank, men jeg husker ikke hvilken.

Gjest Svindlet til de grader.........

I påska sa de på nyhetene noe om at mange hadde opplevd at samme beløp var trukket mange ganger fra konto helt til den var tom - det er ikke dette dere har opplevd da? Det var en feil fra en eller annen bank, men jeg husker ikke hvilken.

Har hørt om det du sier, men fikk bekreftet fra banken at pengene var gått til gosupermodell sin konto, ergo noen har kjøpt innhold til sin profil på min samboers konto.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...