Spenol(1) Skrevet 26. april 2011 Skrevet 26. april 2011 * Spis en levende padde når du står opp om morgenen og noe verre kan ikke tilstøte deg resten av dagen. *Begynn hver dag med et smil og bli ferdig med det. * Den som ler sist, tenker langsomt. * Sinnssykdom er arvelig, du får den av barna dine * Den ene gangen lykken banker på din dør, befinner du deg på badet. Fra "Murphys Lov- om tingenes iboende djevelskap etter år 2000! 0 Siter
100%ull Skrevet 26. april 2011 Skrevet 26. april 2011 . Toppers... denne var bra ... =) Dette trengte jeg virkelig... =) 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 26. april 2011 Forfatter Skrevet 26. april 2011 . Toppers... denne var bra ... =) Dette trengte jeg virkelig... =) Ja det er en særdeles festlig bok, full av gullkorn;) Tror jeg skal poste denne på psykforumet;) "At du er paranoid , betyr ikke at de ikke er ute etter å ta deg" 0 Siter
100%ull Skrevet 26. april 2011 Skrevet 26. april 2011 Ja det er en særdeles festlig bok, full av gullkorn;) Tror jeg skal poste denne på psykforumet;) "At du er paranoid , betyr ikke at de ikke er ute etter å ta deg" . Er denne boka å få kjøpt i bokhandelen...og hva heter den? Jeg liker sånn type humor... =) 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. april 2011 Skrevet 26. april 2011 Den siste var bare super, den skal jeg sette som status på facebook. Da ler alle som kjenner meg ;o) 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 26. april 2011 Forfatter Skrevet 26. april 2011 . Er denne boka å få kjøpt i bokhandelen...og hva heter den? Jeg liker sånn type humor... =) jeg kjøpte den på loppis, men de har den sikkert på biblioteket eller kanskje en bokhandel:) du kan søke på Murphys law, 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 26. april 2011 Skrevet 26. april 2011 Bare herlig;) Noen ganger er livet bare sånn, men heldigvis er ikke hans lov sannheten...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.