Gå til innhold

Den andre siden, del 18: Å, hellige Guds mor…!

Anbefalte innlegg

Her er Brita C. Møystrad, i Popcorn uten Nåde, mens hun desimerer "Den Andre Siden" programmet på fornøyelig vis:

''Gro-Helen avbryter henne.

- Det ligger et veldig ansvar i å forsøke å oversette det ordløse slik at det kan være fattbart for barnet i oss, sier hun alvorlig, som om Bodvar har sagt noe som gir mening i utgangspunktet.

Gro-Helen forklarer at det ordløse ikke er fattbart for intellektet.

- Intellektet vrenger og vrir så det bare blir kaos, og man mistror og tolker og fortolker, advarer hun.

- Hjernehalvdelene, sier Bodvar.

- Ja, sier Marianne.

Jeg må ha fått i meg LSD på et eller annet vis.

Gro-Helen har bestemt seg for å kanalisere en bibelsk figur.

- Det var en energi her før i dag da vi snakket om jomfru Maria, sier hun.

Hun lukker øynene og setter seg bedre til rette, og sier at det er en kvinne til stede, men er ikke sikker på om det er Maria eller Maggie.

Etter hvert heller hun mot Maria, siden Maggie har en spesiell lukt (favorittparfymen er Eternity) og Gro-Helen ikke kjenner den akkurat nå.''

Les herligheten, og le: http://telenorpopcorn.wordpress.com/2011/04/25/den-andre-siden-del-18-a-hellige-guds-mor/?ICID=tcm:48-154976tcm:48-31826-64

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Kjære tid hvor vanskelig de skal gjøre det! Hvis Gud eksisterer og har skapt mennesker og dyr, hvor vanskelig vil det være å befrukte jomfru Maria...?

Hun er ikke jomfru lenger, fordi hun fødte barn med Josef! Tilbedelse av "jomfru Maria" finnes ingen steder i NT.

Leste et sted at det var en due som gikk gjennom øret hennes, og at hun ikke fødte Jesus, han bare kom...!

Kjære tid hvor vanskelig de skal gjøre det! Hvis Gud eksisterer og har skapt mennesker og dyr, hvor vanskelig vil det være å befrukte jomfru Maria...?

Hun er ikke jomfru lenger, fordi hun fødte barn med Josef! Tilbedelse av "jomfru Maria" finnes ingen steder i NT.

Leste et sted at det var en due som gikk gjennom øret hennes, og at hun ikke fødte Jesus, han bare kom...!

I den greske-orthodokse bibelen ble hun gravid med å lukte på en rose.

hidi, the scorpion

I den greske-orthodokse bibelen ble hun gravid med å lukte på en rose.

Er det sant?

I min tro så plantet Gud Jesus i Marias livmor. Og hun fikk barn etter Jesus, og da er man ikke jomfru;)

Jeg tror at Gud plantet Jesus i Maria, men hun er ikke evig jomfru;)

Har kun med tro å gjøre, og jeg tror ;)

Er det sant?

I min tro så plantet Gud Jesus i Marias livmor. Og hun fikk barn etter Jesus, og da er man ikke jomfru;)

Jeg tror at Gud plantet Jesus i Maria, men hun er ikke evig jomfru;)

Har kun med tro å gjøre, og jeg tror ;)

Ja, det er sant og de feirer den dagen 12 august. Og det er og navndagen til alle som heter Maria.

Annonse

hidi, the scorpion

Ja, det er sant og de feirer den dagen 12 august. Og det er og navndagen til alle som heter Maria.

Dømmer ingen, for det har jeg ikke lov til... Men ifølge NT, så er ikke Maria en helgen... Det er alt jeg vet;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...