Gå til innhold

Vallergan vanedannende likevel?

Anbefalte innlegg

Gjest Vallergana

Fikk meg resept på Vallergan og har nå brukt det i et halvt år ved behov. I starten holdt det med en halv tablet og jeg sov faktisk greit på dette (selv om de egentlig ikke skal deles).

Nå kjenner jeg derimot at det ikke alltid holder med en tablett og det hender jeg må ta to tabletter for å sovne og sove godt igjennom natten.

Dette synes jeg er litt rart egentlig. Vallergan sies jo å ikke være vanedannende på noen måte? Men det er jo nettopp det dette tyder på siden jeg nå må ta en større dose enn i starten. Er stadig litt redd for at jeg en dag vil bli avhengig av disse tablettene og til slutt innbille meg at jeg ikke får sove uten..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363780-vallergan-vanedannende-likevel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vallergana

Du kan trygt øke dose med vallergan!

Men hva om det utvikler seg og jeg må begynne å ta tre? Jeg vil nok begynne å føle meg avhengig av Vallergan om det fortsetter på denne måten..

Har du noen erfaring med vallergan selv? Kunne isåfall vært kjekt å høre om din erfaring. Hvor lenge har du brukt dem? Og hvor stor dose? Måtte du også øke dosen etterhvert?

hidi, the scorpion

Men hva om det utvikler seg og jeg må begynne å ta tre? Jeg vil nok begynne å føle meg avhengig av Vallergan om det fortsetter på denne måten..

Har du noen erfaring med vallergan selv? Kunne isåfall vært kjekt å høre om din erfaring. Hvor lenge har du brukt dem? Og hvor stor dose? Måtte du også øke dosen etterhvert?

Lenge siden jeg brukte Vallergan, men jeg brukte ganske høye doser, fordi de ikke er vanedannende!

Jeg brukte dem sammen med Tolvon, og det fungerte flott! Men Tolvon er appetittvekkende, så jeg la på meg 10 kg, var undervektig, så derfor fikk jeg Tolvon i tillegg....

Øk dosen med vallergan, gjerne i samarbeid med legen, så sover du kanskje bedre;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...