Gå til innhold

Trenger en sang -hjelp meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en god venn som gjennomgår tøffe ting i disse dager.. Har med å gå gjennom ild og vann for barna sine å gjøre. Som døv er jeg ikke akkurat helt "på nett" ang aktuelle sanger ;) Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Gjest MayLynn
Skrevet

Eg ser - Bjørn Eidsvåg var min første tanke. Men blir kanskje feil?

Skrevet

Eg ser - Bjørn Eidsvåg var min første tanke. Men blir kanskje feil?

Hmm..den er jo fin... men tror ikke den passer helt pga at han ikke er den som klager heller..

Skrevet

Her er en sang jeg fant på Youtube nylig - synes den er nydelig! Den handler i alle fall om å komme seg videre fra tunge perioder:

Teksten ligger der også.

Skrevet

Her er en sang jeg fant på Youtube nylig - synes den er nydelig! Den handler i alle fall om å komme seg videre fra tunge perioder:

Teksten ligger der også.

Tusen takk prust:) Denne hadde så tydelig tekst at jeg faktisk kunne høre hva hun sang :)

Skrevet

Tusen takk prust:) Denne hadde så tydelig tekst at jeg faktisk kunne høre hva hun sang :)

Så fint :-)

Synes sangen var nydelig presentert også med de bildene.

Skrevet

Så fint :-)

Synes sangen var nydelig presentert også med de bildene.

Ja, vakker:)

Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=2P0JXur9t1U

"Flies and blue skies", King's X. Fine sangen:-)

''"Flies and blue skies", King's X. Fine sangen:-)''

Svaret var ikke til meg, men jeg kommenterer likevel: For en nydelig låt og flott vokal! Har aldri hørt om gruppa før, men skal definitivt sjekke ut meir av dem :-) Alt man lærer på DOL :)

Gjest luftslott
Skrevet

''"Flies and blue skies", King's X. Fine sangen:-)''

Svaret var ikke til meg, men jeg kommenterer likevel: For en nydelig låt og flott vokal! Har aldri hørt om gruppa før, men skal definitivt sjekke ut meir av dem :-) Alt man lærer på DOL :)

Et av mine absolutte favorittband:-) De fleste låtene er mer rocka enn den låta der, de er utrolig dyktige som musikere og vokalisten er fantastisk. Jeg liker musikk med litt kraft;-) Jo flere som får oppdage King's X, jo bedre!

Skrevet

Et av mine absolutte favorittband:-) De fleste låtene er mer rocka enn den låta der, de er utrolig dyktige som musikere og vokalisten er fantastisk. Jeg liker musikk med litt kraft;-) Jo flere som får oppdage King's X, jo bedre!

Har hørt litt meir av dem på YouTube nå, og de har fått et nytt fan - et band etter min smak :-) Takk for tipset!

Skrevet

Jeg synes også Marit Larsen har fått til en veldig fin versjon! Hun er for øvrig Datras favorittartist ;)

Men jeg får sånn en god følelse av Erik Bye og så føler jeg at jo eldre folk er jo mer erfaring har de og da passer det best at han synger den sangen.

Men jeg har ikke noe forhold til Marit Larsen og egentlig tenker jeg på skiVM når jeg hører hun synger sangen :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...