Gjest Modern77 Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Skal ha ny bordkledning og er usikker på hva som er penest - og evnt holder seg best? Har det noe å si for slitasje osv om den er liggende eller stående? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Jeg ville valgt liggende. Slitasjen kommer som regel nederst på huset først, og med liggende bord er det da nok å bare skifte et par bord. 0 Siter
Annelli Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Med liggende bordkledning får man til penere lister rundt vinduene tror jeg. Ellers vet jeg ikke hva som er anbefalt, men det er vel mest vanlig med liggende nå for tiden, så det er mulig den har noen fordeler framfor stående. 0 Siter
Gjest signert Skrevet 28. april 2011 Skrevet 28. april 2011 Jeg er for stående. Legger seg lettere skitt på liggende. 0 Siter
Gjest lei av maling Skrevet 28. april 2011 Skrevet 28. april 2011 Jeg syns liggende er penest. Men hvis du har tenkt å beise/male huset selv når den tid kommer er det myyye enklere med stående bordkledning. På liggende har du gjerne vinduskarmer utenpå i annen farge = mer priklingarbeid. 0 Siter
AAA Skrevet 28. april 2011 Skrevet 28. april 2011 Hva som er penest kommer an på hele huset. Men liggende er helt klart mest økonomisk i forhold til slitte bord osv. De blir stort sett slitt/råtne i lengderetningen, mest nederst, så man slipper med å skifte færre bord når man har liggende kledning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.