Gå til innhold

Støtte etter endt utdannelse i utlandet

Anbefalte innlegg

Gjest kantaroll

Hei, jeg har søkt litt på nettet omkring temaet, men finner ikke noen svar. Tenkte jeg skulle prøve her i tilfelle det er noen som har svar/tips.

Jeg er ferdig med min mastergrad som jeg har tatt i Danmark om ca et halvt år. Jeg har også arbeidet i Danmark i 3 år, både i fulltid og deltidsstilling. Da jeg har dansk kjæreste pluss et godt sosialt nettverk i Danmark nå, har jeg først og fremst tenkt meg å søke jobber i Danmark etter endt utdannelse. Men jeg frykter litt å havne i en slags "limbo" hvor jeg hverken kan få arbeidsledighetspenger fra Norge eller Danmark. Jeg vil selvfølgelig søke jobber, men det er vanskelige tider, og man må nesten regne med å gå en tid uten jobb.

Noen som vet om jeg kan få støtte fra Danmark eller Norge?

Mvh

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...