Gjest KID forvirring.. Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Er det slik at kid nr på faktura gjelder kune for den ene fakturaen? Dvs. at hvis man mottar enda en faktura fra samme avsender med likt kid nr, så betyr dette at fakturaen allerede er betalt? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Det ville jeg ikke turt å gå ut i fra. Er det samme fakturanr.? 0 Siter
dingsedama Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 kommer vel an på systemet til avsender tror jeg. Er det lik sum, lik kid, evt lik dato og tekst ellers ville jeg nok ringt og sjekket med avsender. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Nei, tror at det av og til er forskjellig fra samme avsender, og andre ganger kan det være likt. Uten at jeg er _helt_ sikker. Men mener jeg har sett det. 0 Siter
Skyer Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Nei, tror at det av og til er forskjellig fra samme avsender, og andre ganger kan det være likt. Uten at jeg er _helt_ sikker. Men mener jeg har sett det. Det stemmer...jeg får f.eks samme kidnummer på alle regninger fra Brilleland...men forskjellige hver gang for husleie. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.