Gå til innhold

synes dere bryllupet i England er spennende?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• Spenol(1)

10

• Dorthe

6

• Katt-ja

6

Mest aktive i denne tråden

''Og husker kong Olavs begravelse og var i byen og sto på Karl Johan og fikk med meg damen som ble kastet av hesten.''

Uff, ja - det var tragisk :(

Ja, det var kjempetrist og fælt å få med seg. Vi gikk hjem da det gikk opp for oss hva som hadde skjedd.

Nå derimot tenkte jeg at jeg skulle kjøpe kake og laguna og jeg får rigge oss til ;o)

Begravelsen til kong Olav.

Jeg har lurt litt på hvordan det er å dø mens en er i en begravelse. Og hva skjer da i kirken, når noen faller om og dør?

Husker en eldre mann som døde i en begravelse. Om det da ikke var sorg nok fra før...

Ja, det var kjempetrist og fælt å få med seg. Vi gikk hjem da det gikk opp for oss hva som hadde skjedd.

Nå derimot tenkte jeg at jeg skulle kjøpe kake og laguna og jeg får rigge oss til ;o)

Da må du sørge for å peppe opp stakkars laguna! Og sørg nå endelig for ikke å ha kakene på Tupperware-fat :-)

Annonse

Jeg har lurt litt på hvordan det er å dø mens en er i en begravelse. Og hva skjer da i kirken, når noen faller om og dør?

Husker en eldre mann som døde i en begravelse. Om det da ikke var sorg nok fra før...

''Jeg har lurt litt på hvordan det er å dø mens en er i en begravelse. Og hva skjer da i kirken, når noen faller om og dør?''

Det skjedde faktisk i kirken på mitt "barndomssted" en gang, men jeg vet ikke hva som skjedde videre. Ble vel en dramatisk begravelse vil jeg tro.

Da må du sørge for å peppe opp stakkars laguna! Og sørg nå endelig for ikke å ha kakene på Tupperware-fat :-)

Jeg har da virkelig peppet opp laguna både i dag og i går og i forrige uke og det jeg har av tupperware skal nok ikke fram :o)

Gjest sjøstjerna

De er så søte atte:) Jeg er spent på kjolen, men jeg tror jeg kommer til å like den. Hun er stilsikker og elegant. Jeg ligger ikke akkurat våken om nettene fordi jeg gleder meg, men jeg kommer til å se det.

Jeg har lyst å se generelle kjoler. Dvs alles kjoler.

Men jeg blir neppe å se bryllupet- annet enn klipp på Dagsrevyen på kvelden.

Jeg har lyst å se generelle kjoler. Dvs alles kjoler.

Men jeg blir neppe å se bryllupet- annet enn klipp på Dagsrevyen på kvelden.

Kjoler er meget viktig! Og vil Victoria Beckham greie å tone seg passende mye, eller blir det dramatisk look, isdronningblikk og vogue-bevegelser hele veien? DET er også en stor og viktig sak:)

Annonse

Hei!

Nei det er fryktelig kjedelig, enda verre når man ikke kjenner menneskene.

Ikke en gang mitt eget bryllup var hyggelig, det var angstfult, med kjole som stakk, hår jeg i frustrasjon rev ned slik at jeg ble meg selv igjen. Og når jeg kom inn kirkegulvet så jeg ingenting annet enn mennesker jeg aldri hadde sett før, det var forferdelig, jeg ble forvirret og følte meg svimmel.

Men heldigvis var det over etter en dag.

Jeg vil anbefale mine barn å gjøre noe hyggelig når de skal gifte seg, bare de to som skal gifte seg, feks reise til en vulkan å gå på glødende lava eller har det kanskje blitt rimeligere turer ut i rommet da, det hadde jo vært et minne for livet, reise ut i verdensrommet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...