Gå til innhold

synes dere bryllupet i England er spennende?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• Spenol(1)

10

• Dorthe

6

• Katt-ja

6

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Jeg går ikke å venter på at det skal skje akkurat. Om jeg har anledning så ser jeg vielsen. Vielser er rørende og bør få frem et svulmende hjerte hos mange av oss. ;) Ønsker dem hell og MASSE lykke....og et langt samliv.

:D

Spennende er vel ikke akkurat ordet.

Men jeg må innrømme at jeg har satt det på opptak.

Akkurat nå er jeg i lettere sjoktilstand p.g.a. TV-reklame for ferdigpisket egg til omelett. Gudbedre, hva blir det neste?

Ferdigtygd mat tilsatt oppvaskmiddel?

Ja, dette oppgjøret får El Clasico til å blekne. Vil Kate svare ja? Vil Willly svare ja? Og blir det omkamp hvis vi ikke får en vinner?

Svaret får vi til lørdag!

Jeg lurer på hva som skjer hvis en av dem sier nei !!

Da får vi århundrets mediadekning;)

Akkurat nå er jeg i lettere sjoktilstand p.g.a. TV-reklame for ferdigpisket egg til omelett. Gudbedre, hva blir det neste?

''Akkurat nå er jeg i lettere sjoktilstand p.g.a. TV-reklame for ferdigpisket egg til omelett.''

Det produktet der _kan_ da ikke slå an... Tror jeg. Kommer vel an på holdbarheten, kanskje. Men, særeste hittil.

Jeg lurer på hva som skjer hvis en av dem sier nei !!

Da får vi århundrets mediadekning;)

Er det bare på film at det åpnes for innsigelser - speak now or be forever silent eller noe sånn?

Hadde vært liddelig artig om en bitter eks ropte OBJECTIONS!

''Akkurat nå er jeg i lettere sjoktilstand p.g.a. TV-reklame for ferdigpisket egg til omelett.''

Det produktet der _kan_ da ikke slå an... Tror jeg. Kommer vel an på holdbarheten, kanskje. Men, særeste hittil.

Hvis en vil unngå mye søl og eggeskall ,så hvorfor ikke?

Ja, det kan da umulig finnes noen som ikke gidder å kakke noen egg selv? Uåpnet kan det jo hende disse kartongene har superlang holdbarhet, men jeg akker meg likevel.

Annonse

tzatziki1365380058

Spennende er vel ikke akkurat ordet. Men jeg synes det er noe rørende ved at det tilsynelatende har blitt en grepa kar av Dianas eldste sønn (og kanskje den yngste også, for alt det jeg vet...), og at han legger sånn vekt på at hennes minne skal være en del av det hele.

Kates forlovelsesring, de gifter seg der hvor hennes begravelse var, han snakker om moren sin så fort han får en sjans osv...

Snuhufs!! (Og rødme....)

Dessuten synes jeg vanligvis det er gøy å se på fine kjoler, men dette er jo et formiddagsbryllup, så kjolene skal vel ikke være lange en gang, og tiaraer er det bare bruden som skal ha. De snøt oss for den, med andre ord :(

Spennende er vel ikke akkurat ordet. Men jeg synes det er noe rørende ved at det tilsynelatende har blitt en grepa kar av Dianas eldste sønn (og kanskje den yngste også, for alt det jeg vet...), og at han legger sånn vekt på at hennes minne skal være en del av det hele.

Kates forlovelsesring, de gifter seg der hvor hennes begravelse var, han snakker om moren sin så fort han får en sjans osv...

Snuhufs!! (Og rødme....)

Dessuten synes jeg vanligvis det er gøy å se på fine kjoler, men dette er jo et formiddagsbryllup, så kjolene skal vel ikke være lange en gang, og tiaraer er det bare bruden som skal ha. De snøt oss for den, med andre ord :(

Og som han ligner mora!

Gjest Elextra

''Men jeg må innrømme at jeg har satt det på opptak.''

kanal? Ikke at jeg vet om jeg skal ta opp, men... *s*

Gjest Elextra

Jeg er ikke voldsomt engasjert, nei, og følger ikke med nå på forberedelsene etc, men jeg har stilt inn på opptak på fredag slik at jeg kan "spole" meg gjennom og få med meg litt highlights senere på kvelden.

''men jeg har stilt inn på opptak på fredag slik at jeg kan "spole" meg gjennom og få med meg litt highlights senere på kvelden.''

God idé. Dvs. om disken ikke er full av filmer mannen har tatt opp og kanskje aldri skal se. Kanal?

LOL, ja den reklamen for ferdigpiskede egg har jeg stilt meg hoderystende til også. det var litt av en snakkis i påsken :-)

det eneste jeg kan tenke meg å eventuelt bruke det til, er dersom jeg skulle ha med meg egg på fottur el lign og var redd for at de ville knuse i sekken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...