Gå til innhold

synes dere bryllupet i England er spennende?

Anbefalte innlegg

''men jeg har stilt inn på opptak på fredag slik at jeg kan "spole" meg gjennom og få med meg litt highlights senere på kvelden.''

God idé. Dvs. om disken ikke er full av filmer mannen har tatt opp og kanskje aldri skal se. Kanal?

Jeg mener å huske det var tv2. :-)

Fortsetter under...

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• Spenol(1)

10

• Dorthe

6

• Katt-ja

6

Mest aktive i denne tråden

Ja, dette oppgjøret får El Clasico til å blekne. Vil Kate svare ja? Vil Willly svare ja? Og blir det omkamp hvis vi ikke får en vinner?

Svaret får vi til lørdag!

- og jeg fortsetter spørsmålsrekka: Vil prins Philip sovne i kikren? Vil Kates mor tygge tyggegummi under vielsen?

Er det bare på film at det åpnes for innsigelser - speak now or be forever silent eller noe sånn?

Hadde vært liddelig artig om en bitter eks ropte OBJECTIONS!

de sa ihvertfall den setningen om 'speak now or forever hold..." i brullupet til Charles & Diana.

Det husker jeg fordi jeg satt og så på bryllupet sammen med en amerikansk utveklsingsstudent vi hadde, og hun ropte ut da presten sa det. Hvorfor? Fordi hun helst ville ha hatt Charles selv!!

Forstå det den som kan ;-)

Gjest Elextra

''Akkurat nå er jeg i lettere sjoktilstand p.g.a. TV-reklame for ferdigpisket egg til omelett.''

Det produktet der _kan_ da ikke slå an... Tror jeg. Kommer vel an på holdbarheten, kanskje. Men, særeste hittil.

Har sett reklame for Priors omelettkartonger. Ferdig pisket og blandet (med melk/fløte/vann og krydder, antar jeg).

Tja, har du lyst på omelett, så hvorfor ikke like godt kjøpe dette som melk og egg, om du er litt lat?

Mange forundres jo over at det selges sånt som potetmospulver og posesuppe - hvor går grensen, egentlig?

Annonse

Gjest Elextra

LOL, ja den reklamen for ferdigpiskede egg har jeg stilt meg hoderystende til også. det var litt av en snakkis i påsken :-)

det eneste jeg kan tenke meg å eventuelt bruke det til, er dersom jeg skulle ha med meg egg på fottur el lign og var redd for at de ville knuse i sekken.

Var det bare ferdigpiskede egg? var det ikke "omelettblanding" (het ikke det), med ørlite annet enn piskede egg?

Har sett reklame for Priors omelettkartonger. Ferdig pisket og blandet (med melk/fløte/vann og krydder, antar jeg).

Tja, har du lyst på omelett, så hvorfor ikke like godt kjøpe dette som melk og egg, om du er litt lat?

Mange forundres jo over at det selges sånt som potetmospulver og posesuppe - hvor går grensen, egentlig?

Har denne frosne potetstappa blitt noen hitt? Er det en vare dere benytter dere av?

Jeg har stor forståelse for at det er et marked for hel- og halvfabrikata. Jeg har venninner som fnyser av bollemel og pannekakemix, men jeg synes det er praktisk - da kan man ha noe 'på lur' uten å måtte tenke på egg og andre ferskvarer.

Men akkurat dette med ferdigpiskede egg synes jeg er å dra den litt vel langt. Ja, man sparer jo bittelitt tid på at man ikke må kakke eggene, og man sparer oppvask på en bolle og en gaffel, men besparelsen er veldig liten, da.

Var det bare ferdigpiskede egg? var det ikke "omelettblanding" (het ikke det), med ørlite annet enn piskede egg?

Nei, ikke noe annet av betydning:

''Prior Omelettegg

Ingredienser:

Egg (98,3%), salt (0,8%), Konserveringsmiddel E202. Surhetsregulerende middel E 330.''

http://www.prior.no/egg/prior-omelettegg-article28851-13401.html

Hadde den hatt ost & skinke og purreløk oppi, hadde det vært en annen sak :-)

Annonse

Jeg må se noe, det er litt sånn once in a life time. Jeg så bryllupet til Diana også og begravelsen. Og husker kong Olavs begravelse og var i byen og sto på Karl Johan og fikk med meg damen som ble kastet av hesten.

'' Og husker kong Olavs begravelse og var i byen og sto på Karl Johan og fikk med meg damen som ble kastet av hesten.''

Uff, det var en trist hendelse! Men det førte i det minste til at det ridende politiet fikk hjelmer.

Jeg sto lenger opp på Karl Johan - rett vis a vis universitetet.

tzatziki1365380058

Har denne frosne potetstappa blitt noen hitt? Er det en vare dere benytter dere av?

Vi kjøpte den en gang, da den var på introtilbud. Og ja, den ER bedre enn posestappe, men den er langt fra å smake hjemmelaget. Kommer ikke til å kjøpe det igjen, nei - det er steindyrt også, tror jeg. Vi betalte 20 kroner for en pakke, men tror den koster det dobbelte til full pris.

Dagen derpå smakte den forresten bedre enn da den var nylaget (!)

Mrs. Wallace

de sa ihvertfall den setningen om 'speak now or forever hold..." i brullupet til Charles & Diana.

Det husker jeg fordi jeg satt og så på bryllupet sammen med en amerikansk utveklsingsstudent vi hadde, og hun ropte ut da presten sa det. Hvorfor? Fordi hun helst ville ha hatt Charles selv!!

Forstå det den som kan ;-)

''Hvorfor? Fordi hun helst ville ha hatt Charles selv!!''

*hutre*

Vi kjøpte den en gang, da den var på introtilbud. Og ja, den ER bedre enn posestappe, men den er langt fra å smake hjemmelaget. Kommer ikke til å kjøpe det igjen, nei - det er steindyrt også, tror jeg. Vi betalte 20 kroner for en pakke, men tror den koster det dobbelte til full pris.

Dagen derpå smakte den forresten bedre enn da den var nylaget (!)

Hvordan blir den god potetstappe? Er det bare å blande med melk? Føler meg litt dum som ikke helt har skjønt greia. Den ble ikke no særlig god når jeg lagde den.

'' Og husker kong Olavs begravelse og var i byen og sto på Karl Johan og fikk med meg damen som ble kastet av hesten.''

Uff, det var en trist hendelse! Men det førte i det minste til at det ridende politiet fikk hjelmer.

Jeg sto lenger opp på Karl Johan - rett vis a vis universitetet.

Jeg sto akkurat på hjørnet og hørte hun skrek. Uff, det var kjipt

Spennende er vel ikke akkurat ordet.

Men jeg må innrømme at jeg har satt det på opptak.

Akkurat nå er jeg i lettere sjoktilstand p.g.a. TV-reklame for ferdigpisket egg til omelett. Gudbedre, hva blir det neste?

Ferdigtygd mat tilsatt oppvaskmiddel?

"spennende" var nok kanskje ikke rette ordet nei. hehe ;)

Men altså, ferdigpisket egg?? Man skal høre mye...før ørene ramler av. Kjære allverden!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...