Gå til innhold

synes dere bryllupet i England er spennende?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• Spenol(1)

10

• Dorthe

6

• Katt-ja

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest segunda

Ja det er spennende, men det er for mye av det overalt. Jeg har ikke tid i morgen til å se på det i det hele tatt og det er helt greit for meg, men jeg kommer til å se på kjolene og er spent å se brudekjolen. Det blir for mye stas og glans og glitter overalt for min del. Jeg er ikke royalist og mener at konger og dronninger er noe som burde høre historien til. Samtidig er jeg som alle andre og liker eventyr med 'then they lived happy ever after'. Akkurat det gjenstår å se.

Ja det er spennende, men det er for mye av det overalt. Jeg har ikke tid i morgen til å se på det i det hele tatt og det er helt greit for meg, men jeg kommer til å se på kjolene og er spent å se brudekjolen. Det blir for mye stas og glans og glitter overalt for min del. Jeg er ikke royalist og mener at konger og dronninger er noe som burde høre historien til. Samtidig er jeg som alle andre og liker eventyr med 'then they lived happy ever after'. Akkurat det gjenstår å se.

Skikkelig askepotthistorie, dette. Stakkars "fattige" Kate ble mobbet av de rike venninnene sine, men fikk prinsen og halve kongeriket til slutt. Klart de skal leve lykkelig alle sine dager:)

Annonse

tzatziki1365380058

Hvordan blir den god potetstappe? Er det bare å blande med melk? Føler meg litt dum som ikke helt har skjønt greia. Den ble ikke no særlig god når jeg lagde den.

Jeg husker ikke helt hvordan vi gjorde det. Var det ikke å bare blande med melk, tro?`

Altså, den ble bedre enn posestappe, men den var ikke kjempegod. Men var faktisk bedre dagen etter enn den dagen den ble laget.

Men jeg kjøper det ikke igjen.

candyqueen_83

Jeg husker ikke helt hvordan vi gjorde det. Var det ikke å bare blande med melk, tro?`

Altså, den ble bedre enn posestappe, men den var ikke kjempegod. Men var faktisk bedre dagen etter enn den dagen den ble laget.

Jeg har ikke prøvd den, men skulle den ikke blandes med både smør, melk og krydder? Så den jobben man slipper er å koke og mose potetene.

litt ironisk at en må lage potetmosen dagen før, for at den skal smake bra dagen etterpå;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...