Gå til innhold

Dobbelmoralsk SV-tosk.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nord og ned.

Ikke nok med det, men SV er også motstander av fritt skolevalg. For andre, tydeligvis.

Jepp, det er ikke uten grunn at avisa har slått dette opp.

Men han er i godt selskap, den ene rødsprengte multikulturfantasten etter den andre har måtte kaste inn håndkle, tatt med seg familien og pellet seg vekk fra disse områdene, som har blitt ubeboelige for etnisk norske barneforeldre grunnet grov rasisme og diskriminering i eget land.

Annonse

Gjest Nord og ned.

Det er jo slik de er mange av dem, "del godene bare dere ikke tar mine".

De fleste SV-folk er enten rene snyltere, eller offentlig ansatte innen yrker og etater hvor kaffeslabras og meningsløse møter tar det meste av arbeidstiden, og hvor de aller færreste vet hva et dags ærlig arbeid innebærer.

Gjest hilsen fra Groruddalen.

Og det som er ennå mer pussig er at alle disse superinnvandringsvennlige sv`ere og andre idealister som er så glad for mangfold ikke selv flytter til Groruddalen eller andre mangfoldige strøk. På den måten ville man jo fått løst problemet med at etnisk norske flytter ut siden de flytter inn!

Nå ser jeg i avisene at de fleste politiske partier lager egne opplegg for å ha møter med innvandrergrupper og deres talsmenn. Så da må vel etnisk norske også lage seg en interresseorganisasjon slik at vi også blir hørt?

Gjest lotusen

De fleste SV-folk er enten rene snyltere, eller offentlig ansatte innen yrker og etater hvor kaffeslabras og meningsløse møter tar det meste av arbeidstiden, og hvor de aller færreste vet hva et dags ærlig arbeid innebærer.

Og nå skal de sannelig dra inn denneYusuf-muslimen som etter sigende skal være værre enn Bin laden... Hjelpe meg sier jeg bare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...