Gå til innhold

Hardt å slanke seg

Anbefalte innlegg

Håpløst liv

Jeg holder på å slanke meg. Jeg går ikke så veldig hardt frem for å få varig resultat og for ikke å miste muskler. Hittil er jeg veldig fornøyd med resultatet og de rundt meg sier uoppfordret at jeg er blitt mye tynnere.

Men fyttigrisen hvor mange grusomme fristelser man blir utsatt for i løpet av dagen !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363843-hardt-%C3%A5-slanke-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest luftslott

For meg ordna det seg av seg selv da jeg utviklet en hel del matallergier;-) Vanskelig å ikke gå ned i vekt når 80% av det jeg likte å spise/drikke ble off limit!

Men ellers handler det vel om å finne sunne alternativer til snopet, så man har noe man kan kose seg med uten dårlig samvittighet:-)

''Men fyttigrisen hvor mange grusomme fristelser man blir utsatt for i løpet av dagen !''

Ikke sant!

Det verste for meg er sosiale kakelag. Jeg elsker kake, men klarer faktisk fint å la være når jeg har fått sukkersuget på avstand. Men i sosiale settinger (f.eks. på jobb) er det alltid noen som må kommentere: "Skal du ikke ha kake?" Det synes jeg er vanskelig fordi jeg blir utilpass når oppmerksomheten rettes mot meg. Derfor tar jeg en liten bit for å unngå denne oppmerksomheten, og ofte er det nok til at jeg ryker utpå for resten av dagen :-/

hidi, the scorpion

''Men fyttigrisen hvor mange grusomme fristelser man blir utsatt for i løpet av dagen !''

LOL;)

Alt som er godt er usunt og det sunne er ikke like godt, ikke sant...?

Men stå på! Jeg var i min ungdom en søtmoms uten like, i dag kan jeg ikke spise søt mat, så det er håp for alle;))

Gjest villevi

Jeg har gått ned 25 kilo og synes at det etter en stund ikke var så mange fristelser. Søtsuget forsvant og jeg ble uvel om jeg dyttet i meg noen av det som tidligere kunne anses som fristelser, da disse enten bestod av for mye fett eller for mye sukker. Det vet jeg nå at jeg blir uvel av om jeg dytter det inn og derfor har de gått fraå være fristelser til noe som ekler meg før jeg kommer så langt at jeg faller for dem.

Annonse

Gjest Muligens slik

Jeg har gått ned 25 kilo og synes at det etter en stund ikke var så mange fristelser. Søtsuget forsvant og jeg ble uvel om jeg dyttet i meg noen av det som tidligere kunne anses som fristelser, da disse enten bestod av for mye fett eller for mye sukker. Det vet jeg nå at jeg blir uvel av om jeg dytter det inn og derfor har de gått fraå være fristelser til noe som ekler meg før jeg kommer så langt at jeg faller for dem.

Sånn som deg har jeg det også, føler sjelden fristelser for usunne ting. Men gleder meg mer til mine sunne måltider, og nyter det jeg da spiser.

Jeg gikk ned 30 kilo for over 1 år siden.

Har vel noe med at man legger om kostholdet, ikke bare for en slankeperiode, men for livet. Da tenker ikke hjernen at det og det skal jeg unne meg om 6 måneder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...