Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt prior omelett egg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Spenol(1)

9

• Lillemus

6

• tonie

6

Mest aktive i denne tråden

Hvorfor skal du kjøpe Prior omelett, når omelett er det enkleste man kan smelle sammen selv? Mye bedre blir den også:)

Forutenom at jeg er lat så har jeg veldig liten plass til å kokkelere på. Det blir også fort mye søl med eggkakking. Det blir mindre søppel også.

Annonse

Hvordan i all verden blir den bedre? Det er jo liksom bare egg vispa sammen da.

Omelett med melk i er da mye bedre. Egen krydderblanding, oster ++, og så steke den lenge på svak varme. Ubegripelig at folk ikke gidder å vispe sammen noen egg. Beklager, men det gjør jeg bare ikke. Ingen kan være så late eller håpløse på kjøkkenet:)

Forutenom at jeg er lat så har jeg veldig liten plass til å kokkelere på. Det blir også fort mye søl med eggkakking. Det blir mindre søppel også.

Har du plass til å plassere en suppeskål på benken har du plass til å lage omelett. Tror til og med du klarer å gjøre det i en kopp;)

Annonse

Gjest eggeeggg

Omelett med melk i er da mye bedre. Egen krydderblanding, oster ++, og så steke den lenge på svak varme. Ubegripelig at folk ikke gidder å vispe sammen noen egg. Beklager, men det gjør jeg bare ikke. Ingen kan være så late eller håpløse på kjøkkenet:)

Men det er jo liksom meningen at du kan adde ting du liker da, er liksom bare egg vispa sammen, ta i en skvett melk og urter liksom.

Har du plass til å plassere en suppeskål på benken har du plass til å lage omelett. Tror til og med du klarer å gjøre det i en kopp;)

Hvis man er kjapp går de også relativt greit å blande eggene direkte i panna, men det blir ikke like godt blandet som hvis man visper i en bolle først, da, men helt ok for en kjapp eggerøre/-omelett .-)

Gjest for noe tull

'' Ubegripelig at folk ikke gidder å vispe sammen noen egg.''

Vel, du kan jo få ferdigstekt beacon, ferdige isbiter og ferdig revet ost også da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...