Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt prior omelett egg?

Anbefalte innlegg

Gjest huskernte

'' Ubegripelig at folk ikke gidder å vispe sammen noen egg.''

Vel, du kan jo få ferdigstekt beacon, ferdige isbiter og ferdig revet ost også da.

Joda, men det var jo ikke snakk om ferdigstekt omelett. Bare ferdigpiskede egg. De må fortsatt stekes.

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Spenol(1)

9

• Lillemus

6

• tonie

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest huskernte

Men det er jo liksom meningen at du kan adde ting du liker da, er liksom bare egg vispa sammen, ta i en skvett melk og urter liksom.

Jeg trodde mer det var meningen at det var enkelt å ta med på tur og sånn? Eventuelt er det bare den eneste argumentasjonen jeg har lest som forståelig ;)

Omelett med melk i er da mye bedre. Egen krydderblanding, oster ++, og så steke den lenge på svak varme. Ubegripelig at folk ikke gidder å vispe sammen noen egg. Beklager, men det gjør jeg bare ikke. Ingen kan være så late eller håpløse på kjøkkenet:)

''Omelett med melk i er da mye bedre.''

Jeg tilsetter ikke noe væske i omelettene mine. :o) Visper sammen eggene og hiver oppi det krydderet jeg vil ha (Chicken&steak er godt) og evt. løk, kjøtt av noe slag og grønnsaker og rører det sammen. Hiver det i panna og legger osteskiver (som jeg skjærer selv!) oppå evt. rasper ost over. Nammenam.

Annonse

Gjest eggeeggg

Jeg trodde mer det var meningen at det var enkelt å ta med på tur og sånn? Eventuelt er det bare den eneste argumentasjonen jeg har lest som forståelig ;)

Ja, jeg synes den er helt fin jeg. Lett å oppbevare, kan bruke det til pasta og omelett og greier, synes det er lettvint jeg. Ser liksom ikke pointet med å bli helt vill i nikkersen fordi en produsent ønsker å gjøre noe mer lettvint.

''Jeg trodde mer det var meningen at det var enkelt å ta med på tur og sånn?''

Sleng eggene i en boks med tett lokk før du drar. Nesten like enkelt og mindre søppel.

Ja, ta-med-på-tur må være det beste bruksområdet for dette.

Men jeg kan ikke huske at de fremhever det i reklamen for produktet?

Ja, jeg synes den er helt fin jeg. Lett å oppbevare, kan bruke det til pasta og omelett og greier, synes det er lettvint jeg. Ser liksom ikke pointet med å bli helt vill i nikkersen fordi en produsent ønsker å gjøre noe mer lettvint.

''lett å putte i sekken når man skal på hyttetur nå til påsken'' står det på prior sine sider. Ser den da.

Helt vill i nickersen og hisse seg voldsomt opp er vel å overdrive karakteristikken, vel?

Annonse

Gjest tenker jeg

Ja, ta-med-på-tur må være det beste bruksområdet for dette.

Men jeg kan ikke huske at de fremhever det i reklamen for produktet?

muligens ikke. Jeg tror jeg leste det på kartongen da jeg lurte på hva i alle dager det der inneholdt for at de skulle gidde å putte det på boks ;-)

Tenker også på tilsetningsstoffer.

Foretrekker rene produkter. Og å vispe to egg før man heller det i panna er vel ikke mer søl?

Da tror jeg ikke du har sett hvor klønete jeg er ;). Akkurat den eggekakkingen skulle jeg gjerne vært foruten.

Hvordan i all verden blir den bedre? Det er jo liksom bare egg vispa sammen da.

''Hvordan i all verden blir den bedre? Det er jo liksom bare egg vispa sammen da.''

Ikke vet jeg, verken OM laget fra scratch er bedre og isåfall hvorfor det er bedre, men det kan jo tenkes at sammenblanding av eggehvite og plomme over tid kan gjøre at noe av smaken taper seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...