Gå til innhold

I disse bryllupstider (quiz)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan du om Will og Kate?

Overraskende nok fikk jeg hele 7 av 10, men det var veldig mye takket være rare svaralternativer.

Bommet på begges fødselsdatoer samt studier.

http://quiz.start.no/113144

Videoannonse
Annonse
Gjest Elextra
Skrevet

Nesten flaut, 8/10 her, bommet bare på fødselsdagene :-)

Gjest Hulderen
Skrevet

Jeg fikk faktisk 9 av 10! Helt enig i at det var dårlige svaralternativer (lett å eliminere, selv om man ikke hadde peiling). Jeg bommet også på studiene. At jeg fikk rett på fødselsdatoer, var bare flaks.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg trodde at dette ble BLANKT.

Men fikk 9 av 10 rett. Nesten litt flaut.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet i hvert fall at Kate har bedt slakteren i bryllupet. Vi vet altså at den jenta elsker kjøtt.

Skrevet

Jeg vet i hvert fall at Kate har bedt slakteren i bryllupet. Vi vet altså at den jenta elsker kjøtt.

Utrolig hva du har klart å få med deg ;-) Er du skaproyalist?

Skrevet

Jeg vet lite/intet om det unge paret, men klarte 6 likevel.

Gjest adffuh
Skrevet

åtte av ti og tippa på alle. Jeg som trodde jeg skulle kunne skryte av null, eller kanskje en eller to rette... Hrmpf :-/

ShitDiddelyDo
Skrevet

Utrolig hva du har klart å få med deg ;-) Er du skaproyalist?

Det er ikke til å unngå at man får full kontroll. Selv NRK kjører daglig nyheter i Dagsrevyen klokken 19.00. Her om dagen hadde de intervju med slakteren. Lurer på om det var en baker med i bildet også. Kjøtt og kaker!

Men hun holder seg bra. Det skal hun ha. :)

Skrevet

6 av 10... ikke så verst siden jeg for det meste gjetta :P

Var imponert over at jeg huska Wills hele navnerekke - pugga den sikkert når jeg var en jentunge :P

Gjest Elextra
Skrevet

6 av 10... ikke så verst siden jeg for det meste gjetta :P

Var imponert over at jeg huska Wills hele navnerekke - pugga den sikkert når jeg var en jentunge :P

''Var imponert over at jeg huska Wills hele navnerekke - pugga den sikkert når jeg var en jentunge :P''

Ante ikke, jeg, men synes det var ganske lett å tippe ut fra alternativene.

Skrevet

''Var imponert over at jeg huska Wills hele navnerekke - pugga den sikkert når jeg var en jentunge :P''

Måtte sjekke en gang til og det har du rett i :P

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Syntes også det var lett å tippe basert på alternativene som var oppgitt.

Skrevet

Jeg fikk 8 av 10 og har ikke fulgt med i det hele tatt. Det eneste jeg visste var navnet til William og året han var født for han er nesten akkurat like gammel som eldstemann, dvs Diana og jeg var gravide på likt ;o)

Skrevet

8 av 10! Men så har det jo vært god tilgang på informasjon de siste dagene (og månedene). ;)

Skrevet

Jeg også. Bobby Joe er liksom ikke et reelt alternativ. :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...