Gå til innhold

Finnes det melkefri ost?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det finnes også soyais på helsekostforretningen.

Det gjør det nok hos deg Dorthe, men ikke i min helsekostbutikk ;o)

Jeg har kjøpt sånn tofuis i dag, så han skal få teste ut den når han våkner. han sovner jo på ettermiddagene nå, har mye smerter som tapper energi stakkars.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helsekosten :-)

Jammen jammen jeg bor i grisegrendte strøk jo! ;o)

Jeg skal leke urban neste helg, så jeg kan handle da. :o)

Du vet ikke om slikt er rimeligere i Sverige? Glutenfritt er jo det. Jeg har lovd guttungen en Sverigetur nemlig.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1304089657' post='4570472]

Jammen jammen jeg bor i grisegrendte strøk jo! ;o)

Jeg skal leke urban neste helg, så jeg kan handle da. :o)

Du vet ikke om slikt er rimeligere i Sverige? Glutenfritt er jo det. Jeg har lovd guttungen en Sverigetur nemlig.

Visstnok mye billigere i Sverige :-)

Velkommen ned til de urbane strøk forresten...*s*

Skrevet

Visstnok mye billigere i Sverige :-)

Velkommen ned til de urbane strøk forresten...*s*

Jo takk. Jeg får logge meg på Dol å be om hjelp dersom jeg går meg vill!

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1304089399' post='4570469]

Det gjør det nok hos deg Dorthe, men ikke i min helsekostbutikk ;o)

Jeg har kjøpt sånn tofuis i dag, så han skal få teste ut den når han våkner. han sovner jo på ettermiddagene nå, har mye smerter som tapper energi stakkars.

Jeg har ikke noen helsekostforretning lenger for den er lagt ned og den ble lagt ned i vinter. Men jeg har ikke vært noen storforbruker av den for det jeg har kjøpt der har sjelden hjulpet eller dvs aldri hjulpet ;o)

Skrevet

Jeg har ikke noen helsekostforretning lenger for den er lagt ned og den ble lagt ned i vinter. Men jeg har ikke vært noen storforbruker av den for det jeg har kjøpt der har sjelden hjulpet eller dvs aldri hjulpet ;o)

Jeg er ingen flittig bruker jeg heller, annet enn at jeg kjøper probiotika der, jeg må ha det harde skytset om det skal hjelpe og det er kun helsekosten som selger.

Jo, Basica for å gjøre maten mer basisk brukte jeg før da jeg hadde blære, det kjøpte jeg også der.

Gjest også en mamma
Skrevet

Sønnen min tåler ikke melk overhodet, og han får ost laget av soya. Det finns to typer, en hvit og en gul. Finnes på Ultra hos oss i allfall

Skrevet

Sønnen min tåler ikke melk overhodet, og han får ost laget av soya. Det finns to typer, en hvit og en gul. Finnes på Ultra hos oss i allfall

Jeg fant noe ost i dag, noe tofugreier.

Vi får teste den ut, greitt å ha tilgang på ost til enkelte retter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...