Gå til innhold

Når står dere opp om morgenen?

Anbefalte innlegg

Gjest Huntinott
Skrevet

Jeg våkner som regel i 12-tiden. Synes det er passe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har jeg hatt fri og sto opp kl. 8:15. :o) Vanligvis våkner jeg litt over kl. 6 uansett og må på do. Legger meg igjen etterpå da, i helgene i alle fall for da trenger jeg jo ikke stå opp så tidlig.

Skrevet

Så du står med andre ord opp når du våkner av deg selv? Heldig du. Jeg står opp når den forbanna vekkerklokka ringer, bortsett fra i helger og ferier.

Skrevet

Når jeg våkner, men jeg har ikke noe i mot å bli vekket fra klokka 10 og utover hvis det ikke er noe spesielt. I går våknet jeg 8, i dag 9 og forrige lørdag 14.30. Det kommer helt an på formen.

Gjest Huntinott
Skrevet

Når jeg våkner, men jeg har ikke noe i mot å bli vekket fra klokka 10 og utover hvis det ikke er noe spesielt. I går våknet jeg 8, i dag 9 og forrige lørdag 14.30. Det kommer helt an på formen.

Å sove helt til 14:30 er en drøm for meg. Jo kortere dagen er jo bedre.

Skrevet

Å sove helt til 14:30 er en drøm for meg. Jo kortere dagen er jo bedre.

Jeg kan også synes det er godt. Jeg koser meg mer om natten enn om dagen.

Skrevet

6.30. Har lag vei å kjøre til jobben, og må derfor opp tidlig. Jeg er alltid halvdød når klokka ringer, men når jeg bare har kommet meg opp er det i grunnen helt ok:) Sover lenger når jeg har fri, såklart.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Står opp i 6 tiden i ukedagene. Sover til jeg våkner av meg selv i helga- dvs mellom 7.30 og 9 vanligvis.

Skrevet

Jerg står opp når jeg må for og komme meg på jobb 5 dager i uka. Ellers vil jeg si at når jeg står opp avhenger av når jeg legger meg:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg står stort sett opp 06.30, av pur nødvendighet. Og dette er en time eller to før kroppen min virkelig ønsker /.

Skrevet

Står vanligvis opp klokka 7 når jeg skal på jobb. Våknet av meg selv 6.30 to morgener denne uka, og det var temmelig deilig faktisk :-)

i helgene sover jeg som regel til ca 9.

Skrevet

Stort sett kl. 7 - hverdag som helg, takket være en solstråle av en 5 år gammel morgenfugl :)

Skrevet

06.15 de dagene jeg har tidlig forelesning.

06.45 de andre dagene.

Skrevet

varierende. Jeg står ofte opp mellom 8 og 9 på hverdager og mellom 9 og 11 i helga.

Skrevet

Jeg er jo i jobb alle ukedagene og da står jeg (og barna) opp halv sju. Onsdagene står vi opp kl. seks.

I helga kan jeg godt sitte i senga med laptopen til klokka 10 ;) Våkner som regel i sju-halvåttetida...

Skrevet

Nå jobber jeg 50% og da jobber jeg som regel på ettermiddagen. Da står jeg opp ca kl 13 :P

Jobber jeg vanlig står jeg opp 9.30.

Har jeg fri-lørdag så står jeg opp mellom 14-16 :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...