Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke klarer lese det jeg skriver, så kommer vi vel ikke lengre? Du forsøker å tillegge meg meninger jeg ikke har og at jeg påstår noe jeg ikke har påstått. Du påstod at medisinsk behandling ikke innebærer lureri. Jeg påstår og kan selvsagt dokumentere om det er nødvendig at dette er feil. Det burde ikke være nødvendig. Legemiddelindustrien har tatt liv og tar liv. Det hersker det heller ingen tvil om.

Joda, og det blir som å argumentere at jorden ikke er rundt, for den er faktisk litt "tykkere" rundt ekvator.

Ja, noen har sikkert dødd av lureri, og flere millioner har blitt reddet av samme industri. Det betyr ikke at det er OK med lureri, men at det neppe er verre der enn andre steder.

Fortsetter under...

Hva er "dumt" med det? Det er jo slik det fungerer? :-)

Problemet er jo ikke skolemedisinen eller krav til dokumentasjon, men at kvakksalvere (jeg liker det ordet! ;-) ) får bedrive behandling på uskyldige mennesker, uten noen krav til kunnskap, til virkningsgrad, eller at det er trygt.

Det er problemet.

Med vennlig hilsen

Du sa at ingenting av alternativ medisin er dokumentert og jeg tok deg på at det ikke stemmer - that's it..det var det eneste jeg ønsket å bidra med i denne diskusjonen, ikke noe annet :)

Du sa at ingenting av alternativ medisin er dokumentert og jeg tok deg på at det ikke stemmer - that's it..det var det eneste jeg ønsket å bidra med i denne diskusjonen, ikke noe annet :)

Men da er det jo dokumentert medisin! :-)

I det øyeblikket det er ordentlig dokumentert så skifter det jo "side"! ;-)

Med vennlig hilsen

Men da er det jo dokumentert medisin! :-)

I det øyeblikket det er ordentlig dokumentert så skifter det jo "side"! ;-)

Med vennlig hilsen

Åh, herregud, er det mulig... jeg vet ikke om jeg skal le eller grine ;)

Men værsågod - du kan godt få siste ordet for min del. Jeg regner med de fleste her inne skjønte meget godt hva jeg ville fram til ;)

Joda, og det blir som å argumentere at jorden ikke er rundt, for den er faktisk litt "tykkere" rundt ekvator.

Ja, noen har sikkert dødd av lureri, og flere millioner har blitt reddet av samme industri. Det betyr ikke at det er OK med lureri, men at det neppe er verre der enn andre steder.

''Joda, og det blir som å argumentere at jorden ikke er rundt, for den er faktisk litt "tykkere" rundt ekvator.

Jaha.

''Ja, noen har sikkert dødd av lureri, og flere millioner har blitt reddet av samme industri. Det betyr ikke at det er OK med lureri, men at det neppe er verre der enn andre steder.''

Nei de som daua og som dauer av det er trolig av liten betydning/verdi i denne sammenhengen. Det er faktisk, vil noen rent ut si en fordel at en del dauer som forsøkskaniner, slik at vi andre slipper hehe.

Jeg synes forøvrig det er langt verre at en hel industri bedriver lureri enn det er at noen forsøker å lure meg til å kjøpe et dårlig produkt, feks en dårlig tv. Det ene kan ta livet av meg, det andre gjør meg bare fattigere.

Annonse

jubalong70

Jo, det er bare "alternativ behandling" som lurer.

For skolemedisin så er det utført tester, og selv om ikke medisiner funker 100% (eller i nærheten) så er det ikke noe lureri involvert.

Med vennlig hilsen

Nå ble jeg skremt over hvor naiv du er, Sør.

Nå ble jeg skremt over hvor naiv du er, Sør.

Som i alle andre områder skjer det selvsagt lureri, men det er langt mindre muligheter for det når det er krav om tester og dokumentasjon (og både myndigheter og andre firma som ser på hverandre).

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...