Gå til innhold

Hvordan ser en "Gro" ut?

Anbefalte innlegg

Det er så rart hvordan vi , eller i hvertfall jeg får et bilde på netthinnen med en gang jeg hører et navn. Og når jeg får møtt personen så blir det ofte helt kræsj men hvordan jeg trodde personen så ut.

Så hvordan ser en Gro ut? I mitt hode så har hun lang hals, og kort hår;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/363934-hvordan-ser-en-gro-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Avarian

16

• Spenol(1)

7

• tonie

4

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Gro er i alle fall brunette, så mye er jeg sikker på. Og så er hun relativt ujålete, handlekraftig og ordentlig. Jeg tror hun liker å gå tur i skog og fjell med hunden sin.

ja Gro er nok ingen jåledukke nei:) Hun er nok en mere konkret dame, hun jobber neppe med alternativ medisin.

ja Gro er nok ingen jåledukke nei:) Hun er nok en mere konkret dame, hun jobber neppe med alternativ medisin.

Nei, slikt tar hun sterkt avstand fra. Gro er venninne med Bente og Hanne. De har aldri de korteste skjørtene på festen, og derfor har de mange gode venner av begge kjønn.

Annonse

ShitDiddelyDo

Helt til jeg møtte en hyggelig Gro fikk jeg assosiasjoner til en svært myndig kvinne som aldri tar feil og vet alt og som til og med retter på dommerne i retten.

Retten: Er du Gro Harlem Bruntland?.

Gro: Nei!

Retten: Eh ...

Gro: Jeg heter ikke Harlem!

Helt til jeg møtte en hyggelig Gro fikk jeg assosiasjoner til en svært myndig kvinne som aldri tar feil og vet alt og som til og med retter på dommerne i retten.

Retten: Er du Gro Harlem Bruntland?.

Gro: Nei!

Retten: Eh ...

Gro: Jeg heter ikke Harlem!

FB gir jo en del eksempler på hvordan Gro er. Gro henger ikke sammen med Isabell og Victoria på fritiden.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...