Gå til innhold

Roger Waters er på mange måter en kødd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jacoba

JA!! Det var et vanvittig bra show. Jeg tenkte det samme etter konserten med Gilmour, Wright og Mason i 94 - dette kommer jeg ikke til å oppleve igjen. Og deretter i 2006 da Waters spilte hele Dark Side i Frognerparken.

Men heldigvis fikk jeg oppleve dette. Men jeg har store abstinenser etter å komme meg avgårde i kveld, fyren er snart 70 år, og håpet om en Animals-tour er temmelig tynn...

ShitDiddelyDo

JA!! Det var et vanvittig bra show. Jeg tenkte det samme etter konserten med Gilmour, Wright og Mason i 94 - dette kommer jeg ikke til å oppleve igjen. Og deretter i 2006 da Waters spilte hele Dark Side i Frognerparken.

Men heldigvis fikk jeg oppleve dette. Men jeg har store abstinenser etter å komme meg avgårde i kveld, fyren er snart 70 år, og håpet om en Animals-tour er temmelig tynn...

Jeg fikk ikke sett ham i Frognerparken, så jeg er glad jeg fikk se ham nå. Det er nok grenser for hvor lenge han klarer å holde det gående.

Det er ingen band av denne typen igjen, så jeg sliter med å se for meg show som dette i fremtiden. Fyren er jo like mye regissør som musiker.

Kan ikke huske at jeg noen gang har sittet med gåsehud nærmest en hel konsert igjennom. Det var stor stas! :)

Apropos Animal-turne så fikk vi i hvert fall en flyvende gris. :)

Annonse

Gjest Jacoba

Jeg fikk ikke sett ham i Frognerparken, så jeg er glad jeg fikk se ham nå. Det er nok grenser for hvor lenge han klarer å holde det gående.

Det er ingen band av denne typen igjen, så jeg sliter med å se for meg show som dette i fremtiden. Fyren er jo like mye regissør som musiker.

Kan ikke huske at jeg noen gang har sittet med gåsehud nærmest en hel konsert igjennom. Det var stor stas! :)

Apropos Animal-turne så fikk vi i hvert fall en flyvende gris. :)

Og jeg gråt. Og gråt og gråt.. ;-)) Har vært storfan siden jeg var 15, og er rett og slett født 30 år for sent. Disse gutta er legendariske.

.

Jeg så deg på konsterten, SkitDiddelyDo...=)

Jeg syntes forresten konserten var knallbra...men jeg har sett filmen...og det er fordel å ha sett den før konserten...

Veldig gripende historie hele greia ...=)

Han Roger fikk ei stor stjerne fra meg, ja...

ShitDiddelyDo

.

Jeg så deg på konsterten, SkitDiddelyDo...=)

Jeg syntes forresten konserten var knallbra...men jeg har sett filmen...og det er fordel å ha sett den før konserten...

Veldig gripende historie hele greia ...=)

Han Roger fikk ei stor stjerne fra meg, ja...

Jeg har også sett filmen, og den er meget bra, men jeg vil jo tro det er en film man elsker eller hater. Tror ikke det er noen mellomting der. De som synes filmen er sær vil nok synes det kunstneriske til Waters på konsert (og han går ikke akkurat for et minimalistisk uttrykk) er sært.

Men har du hatt annet nick her før siden du så meg? For jeg kan ikke huske å ha møtt noen bananfluer. ;)

Jeg har også sett filmen, og den er meget bra, men jeg vil jo tro det er en film man elsker eller hater. Tror ikke det er noen mellomting der. De som synes filmen er sær vil nok synes det kunstneriske til Waters på konsert (og han går ikke akkurat for et minimalistisk uttrykk) er sært.

Men har du hatt annet nick her før siden du så meg? For jeg kan ikke huske å ha møtt noen bananfluer. ;)

Haha... hvor er "liker"-knappen?! :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...