Gå til innhold

Brudebildet av den engelske kongefamilien

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

19

• Lillemus

9

• Mandolaika

9

• Angustia

5

Mest aktive i denne tråden

Stakkars lille mugne Grace:) Hun hadde visst en dårlig dag, men jeg kan ikke annet enn å le av det hele. Nå har hun fått x antall fansider på facebook, og folk morer seg med å lime bildet av henne der hun holder seg for ørene inn i andre bilder. Grace og Justin Bieber er en gjenganger, hehe.

Godt hun er såpass liten at hun ikke skjønner stort av det hele, og jeg håper hun utvikler sans for humor med årene, for hun kommer garantert til å bli husket for dette:)

Jeg leste et sted at hun egentlig bruker veldig sterke briller, men måtte gå uten for å se søtere ut denne dagen. Det forklarer jo mye i så fall. Hun var sikkert både sliten og ute av stand til å se stort av det hun var med på.

sant å si

Stakkars lille mugne Grace:) Hun hadde visst en dårlig dag, men jeg kan ikke annet enn å le av det hele. Nå har hun fått x antall fansider på facebook, og folk morer seg med å lime bildet av henne der hun holder seg for ørene inn i andre bilder. Grace og Justin Bieber er en gjenganger, hehe.

Godt hun er såpass liten at hun ikke skjønner stort av det hele, og jeg håper hun utvikler sans for humor med årene, for hun kommer garantert til å bli husket for dette:)

Jeg leste et sted at hun egentlig bruker veldig sterke briller, men måtte gå uten for å se søtere ut denne dagen. Det forklarer jo mye i så fall. Hun var sikkert både sliten og ute av stand til å se stort av det hun var med på.

Har vært inne på FB og kikket - stakkars unge, sier jeg bare!!! Helt utrolig at folk kan være så slemme - der ligger kommentarer som "she REALLY is ugly" og ønsker om at noen skulle kastet henne utenfor balkongen etc.

Annonse

Gjest brudogbrudgom

Med tanke på at det er en proff fotograf som har tatt bildene, synes jeg de er dårlige. Ikke på grunn av et barn som ikke ser helt happy ut, men på grunn av manglende komponering av bildene.

Hvis en tar i betraktning at disse bildene er tatt litt "i full fart", er det kanskje så bra det blir.

Det er jo mange personer med på noen av bildene. Det er ikke enkelt å få alle pene på alle bildene.

Jeg for min del begriper ikke at man på død og liv skal ha brudepiker som er så små som som denne jenta.

Hvis det stemmer at hun er fratatt brillene sine på en slik dag, er det svært betenkelig. Kunne bli sur av mindre.

Annonse

Gjest Jacoba

Med tanke på at det er en proff fotograf som har tatt bildene, synes jeg de er dårlige. Ikke på grunn av et barn som ikke ser helt happy ut, men på grunn av manglende komponering av bildene.

Hvis en tar i betraktning at disse bildene er tatt litt "i full fart", er det kanskje så bra det blir.

Det er jo mange personer med på noen av bildene. Det er ikke enkelt å få alle pene på alle bildene.

Jeg for min del begriper ikke at man på død og liv skal ha brudepiker som er så små som som denne jenta.

Hvis det stemmer at hun er fratatt brillene sine på en slik dag, er det svært betenkelig. Kunne bli sur av mindre.

Gutten som henger over Kate ser helt malplassert ut...

Tenkte du på dette? http://www.vg.no/rampelys/prinsebryllupet/artikkel.php?artid=10092940

Syns det er koselig jeg, og barn er barn. Men det er muligens ikke så strigla som slike bilder pleier å være. Ære være!

Er det der virkelig det offisielle brudebildet!? Med den bakgrunnen? Fotografen har jo kappet hodet av karen på bildet bak med lysekronen og den ene guttungen har lukket øynene og ser ut som han holder på å velte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...