Gå til innhold

Det var ferdigmaten sin!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mary Poppins

''I følge artikkelen gikk kvinnen ned 180 kilo etter å ha pakket ut denne lekkerbiskenen:''

Hehe det var vel å ta litt hardt i ;-)

Men jeg kan liksom ikke skjønne at dette var så traumatisk at hun gikk ned 18kg etterpå fordi hun ikke klarte å få i seg mat. Herlighet.

Kanskje dette blir den nye slankekuren?

Annonse

Annonse

Gjest Elextra

Hehe, jeg trodde også det første gang jeg sjekket linken, men jeg trodde likevel at penis-i-ferdigmat-saken var spøk, men at denne avisen hadde gått på den:-)=

''Hehe, jeg trodde også det første gang jeg sjekket linken, men jeg trodde likevel at penis-i-ferdigmat-saken var spøk, men at denne avisen hadde gått på den''

Samme her.

Gjest FruH

Ja, jeg ser det nå og har sett på de andre "nyhetene" på siden også, hehe.

Må innrømme at jeg heller ikke leste artikkelen godt nok * bøyer skamfullt hodet* Og så jeg som norsklærer da, som sier til elevene mine at de må lese HELE oppgaven før de svarer. Snakk om å følge egne råd, da.....

Mandolaika

Må innrømme at jeg heller ikke leste artikkelen godt nok * bøyer skamfullt hodet* Og så jeg som norsklærer da, som sier til elevene mine at de må lese HELE oppgaven før de svarer. Snakk om å følge egne råd, da.....

Jeg er også veldig opptatt av å være kritisk til media osv. Men nå vet jeg ikke om jeg akkurat trodde på dette da, men jeg så ikke at det var en "spøkeside", og det er ille nok, jeg kastet ikke et blikk på noe av det andre som sto på sida der for å "vurdere" kildens troverdighet.

Gjest Elextra

Hehe snakk om å misforstå...

For det første trodde jeg ikke det var en _ekte_ penis, men en pølse som var formet som en penis.

For det andre oppdaget jeg ikke at det var en spøk :o)

''For det første trodde jeg ikke det var en _ekte_ penis, men en pølse som var formet som en penis.''

En svært naturtro sådan - vil du kjøpe en røkt kjøttpølse og forsøke å få til et like godt eksemplar? Legg gjerne ut bilde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...