Gå til innhold

Slik ligger jeg an, 1 mnd etter "startdato"

Anbefalte innlegg

Gjest - Ingoen -

Ja, i dag er det akkurat 1 mnd siden jeg gjorde alvor av planene mine om å gå ned fra 64 kg til 58 kg (kun 1,59 høy).

Dette har jeg gjort:

- Spist magert ( veier mat og teller kalorier), lite karbohydrater, en del egg og kyllingfilet.

- Fører alt sirlig inn i vektklubben.no.

- Levd som normalt hele påsken, spiste da av alt men ikke store mengder.

-Trimmet litt, men har forbedringspotensial der. Stort sett gått turer med barnevogn.

Status nå: tatt av 2 kg og minket midjemålet med 2,5 cm. Jippi!

Mål fremover:

- Komme i gang med styrkeøvelser 20 minutt 2 ganger pr uke.

- Gå tur med vogn 2-3 ganger pr uke, ca 45 minutt hver gang.

- Vil ned 2 kg til nå før sommeren, helst før 18 juni.

Hvordan ligger dere andre an? Noen andre som vil poste en statusrapport i dag? Syns det er motiverende å lese hvordan det går med dere andre :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364120-slik-ligger-jeg-an-1-mnd-etter-startdato/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Du har gjort alt perfekt! Passelig vektnedgang. Langsomt ned er det beste for varig resultat. :)

Lite å melde herifra. Jeg spiste for mye i påska, og først nå begynner jeg å komme tilbake til normalen.

Jeg er ikke motivert til vektnedgang- men motivert til å bli fastere i fisken. Så jeg trener 60 minutter aerobics to ganger uka, og sykler til og fra jobb.

Gjest - Ingoen -

Du har gjort alt perfekt! Passelig vektnedgang. Langsomt ned er det beste for varig resultat. :)

Lite å melde herifra. Jeg spiste for mye i påska, og først nå begynner jeg å komme tilbake til normalen.

Jeg er ikke motivert til vektnedgang- men motivert til å bli fastere i fisken. Så jeg trener 60 minutter aerobics to ganger uka, og sykler til og fra jobb.

Fast i fisken hadde gjort seg her også!

Tre barnefødsler og lite tid til egentrim + vegring mot å "ta skikkelig i" gjør sitt til at jeg ikke har fått begynt med styrketrening på skikkelig vis. DET skal jeg ta tak i nå straks! Forhåpentligvis blir jeg litt fastere i fisken (les: mage, lår overarmer) etter hvert :-)

Gjest sjøstjerna

Fast i fisken hadde gjort seg her også!

Tre barnefødsler og lite tid til egentrim + vegring mot å "ta skikkelig i" gjør sitt til at jeg ikke har fått begynt med styrketrening på skikkelig vis. DET skal jeg ta tak i nå straks! Forhåpentligvis blir jeg litt fastere i fisken (les: mage, lår overarmer) etter hvert :-)

Vi har nok gjort noe av det samme da. Jeg har også begynt å ta skikkelig i. Er SÅ fornøyd med å klare skikkelige armhevinger.... og ikke bare kjerringarmhevinger. Vel- jeg klarer ikke så mange. Men NOEN. :-) Armene begynner bli strammere.

Magemusklene er også bedre. Samme med lår og bak. Det hjelper å trimme.

Vekta? Vet ikke helt. Nå har batteriet sluttet å virke. Kanskje like greit. Buksa kjennes som vanlig- så jeg tror det er greit.

Men en pen genser som ejg ikke har brukt på lenge- viste seg å nå "plutselig" påføre meg "håndtak". Løser det med å ikke bruke den genseren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...