Gjest - Ingoen - Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Ja, i dag er det akkurat 1 mnd siden jeg gjorde alvor av planene mine om å gå ned fra 64 kg til 58 kg (kun 1,59 høy). Dette har jeg gjort: - Spist magert ( veier mat og teller kalorier), lite karbohydrater, en del egg og kyllingfilet. - Fører alt sirlig inn i vektklubben.no. - Levd som normalt hele påsken, spiste da av alt men ikke store mengder. -Trimmet litt, men har forbedringspotensial der. Stort sett gått turer med barnevogn. Status nå: tatt av 2 kg og minket midjemålet med 2,5 cm. Jippi! Mål fremover: - Komme i gang med styrkeøvelser 20 minutt 2 ganger pr uke. - Gå tur med vogn 2-3 ganger pr uke, ca 45 minutt hver gang. - Vil ned 2 kg til nå før sommeren, helst før 18 juni. Hvordan ligger dere andre an? Noen andre som vil poste en statusrapport i dag? Syns det er motiverende å lese hvordan det går med dere andre :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Du har gjort alt perfekt! Passelig vektnedgang. Langsomt ned er det beste for varig resultat. Lite å melde herifra. Jeg spiste for mye i påska, og først nå begynner jeg å komme tilbake til normalen. Jeg er ikke motivert til vektnedgang- men motivert til å bli fastere i fisken. Så jeg trener 60 minutter aerobics to ganger uka, og sykler til og fra jobb. 0 Siter
Gjest - Ingoen - Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Du har gjort alt perfekt! Passelig vektnedgang. Langsomt ned er det beste for varig resultat. Lite å melde herifra. Jeg spiste for mye i påska, og først nå begynner jeg å komme tilbake til normalen. Jeg er ikke motivert til vektnedgang- men motivert til å bli fastere i fisken. Så jeg trener 60 minutter aerobics to ganger uka, og sykler til og fra jobb. Fast i fisken hadde gjort seg her også! Tre barnefødsler og lite tid til egentrim + vegring mot å "ta skikkelig i" gjør sitt til at jeg ikke har fått begynt med styrketrening på skikkelig vis. DET skal jeg ta tak i nå straks! Forhåpentligvis blir jeg litt fastere i fisken (les: mage, lår overarmer) etter hvert :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Fast i fisken hadde gjort seg her også! Tre barnefødsler og lite tid til egentrim + vegring mot å "ta skikkelig i" gjør sitt til at jeg ikke har fått begynt med styrketrening på skikkelig vis. DET skal jeg ta tak i nå straks! Forhåpentligvis blir jeg litt fastere i fisken (les: mage, lår overarmer) etter hvert :-) Vi har nok gjort noe av det samme da. Jeg har også begynt å ta skikkelig i. Er SÅ fornøyd med å klare skikkelige armhevinger.... og ikke bare kjerringarmhevinger. Vel- jeg klarer ikke så mange. Men NOEN. :-) Armene begynner bli strammere. Magemusklene er også bedre. Samme med lår og bak. Det hjelper å trimme. Vekta? Vet ikke helt. Nå har batteriet sluttet å virke. Kanskje like greit. Buksa kjennes som vanlig- så jeg tror det er greit. Men en pen genser som ejg ikke har brukt på lenge- viste seg å nå "plutselig" påføre meg "håndtak". Løser det med å ikke bruke den genseren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.