Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest snartsommer
Skrevet

Er 169 cm høy og veier 57 kilo. Vil ned til 53 som er min trivselsvekt. Ser det er mange flinke vår-slankere her. Kaster meg på og håper jeg klarer det med litt støtte fra forumet her.

:-)

Gjest - Ingoen -
Skrevet

Velkommen i gjengen og lykke til!

( Syns forresten 53 kg høres litt lite ut? Men mulig du er bygd veldig liten og nett..)

Gjest det mener jeg
Skrevet

53 kilo er da altfor lite for ei som nesten er 1.70 høy. Tror jeg ville revurdert litt om jeg var deg.

petter smart
Skrevet

Du har allerede en BMI under 20 og vil slanke deg?

Du burde kanskje heller trent for å stramme opp "her og der", dersom det er det som er problemet.

Gjest snartsommer
Skrevet

Du har allerede en BMI under 20 og vil slanke deg?

Du burde kanskje heller trent for å stramme opp "her og der", dersom det er det som er problemet.

Er ikke slapp i fisken :-) Er heller ikke spesielt tynn når jeg veier 53 kg. Vi bærer vel kiloene forskjellig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...