Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir sprø av rumpen min. Uansett hvilken truse jeg bruker så synes trusekantene og jeg får trusestreker midt på rumpa.

Går en del med ganske ettersittende bukser, både jeans og andre. Nå har jeg kjøpt en hvit jeans som også er litt gjennomsiktig. bruker jeg boxer fra feks. pierre robert så ser det bra ut i speilet, men når jeg beveger meg glir den opp på rumpeballene og det blir ikke pent. Vanlig snitt, samme problem. String, ja- havner ofte på stringen fordi den blir mest usynlig men er egentlig ikke så glad i denne truseformen lenger.

Noen med tips? Tape på rumpa for å holde trusen på plass?

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

4

• ShitDiddelyDo

4

• MHC

3

• morsan

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Du har sikkert sprettrumpe ;)

Sist sommer kom jeg jaggu på tanken om at jeg hadde sprettrumpe selv *håpe* - Grunnen var at jeg kjøpte masse fine blondetruser i hipstersstil på en kinesisk butikk i utlandet. De var superlekre _før_ de kom på.... Problemet var at trusa var lik både foran og bak, og sikkert beregna på damer med flate rumper... Jeg begynte å sjekke de kinesiske damene jeg så, og fant ut at alle hadde ganske flate rumper - så disse trusene var nok laga kun for dem ;)

Hva med å kjøpe boksere som går lengre ned på låra? Ikke så sexy kanskje, men de sitter iallefall pent under buksene...

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har ikke den erfaringen du nevner med boxerne fra f.eks. Pierre Robert. Velger du for små, kanskje? Har også god erfaring med hipstere i tynn mikrofiber, husker ikke navnet på de.

Gjest togli
Skrevet

Jeg har ikke den erfaringen du nevner med boxerne fra f.eks. Pierre Robert. Velger du for små, kanskje? Har også god erfaring med hipstere i tynn mikrofiber, husker ikke navnet på de.

Det du skriver om størrelsen på truser er faktisk veldig viktig... Jeg bruker normalt sett str 36 i klær, men kjøper alltid badetøy og truser i str. 40 for at de skal sitte pent.

Gjest Elextra
Skrevet

Det du skriver om størrelsen på truser er faktisk veldig viktig... Jeg bruker normalt sett str 36 i klær, men kjøper alltid badetøy og truser i str. 40 for at de skal sitte pent.

Samme her, jeg bruker vanligvis 40 i bukser, men kjøper ikke mindre enn 42 (norsk str., ikke fransk/italiensk) i truser.

Skrevet

Samme her, jeg bruker vanligvis 40 i bukser, men kjøper ikke mindre enn 42 (norsk str., ikke fransk/italiensk) i truser.

Kanskje jeg skal prøve det.... + mikrofiber. Worst case- gå truseløs!!!!

Gjest togli
Skrevet

Ok, da er vi flere :)

Gjest Høstløv
Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte Sloggi Basic Maxi truse i hudfarget, kanskje ikke den mest sexy truse, men den synes ikke under lyse bukser.

Skrevet

Ok, da er vi flere :)

På tema undertøy- hvordan ffår kjendisene det til at BH- stroppen rundt brystet ikke viser? jeg er slank og høy, har ffått eksperthjelp til riktige BH er som sitter fint, men under trange t- shirts er det definitivt en pølsekant....

Skrevet

Hvorfor i all verden er dere jente så opptatt av at trusa ikke skal synes? Det er sexy det altså, jeg liker å se en trusekant og jeg liker å se om det ikke er trusekant også. Kanskje kan jeg få ett glimt av fargen, er ikke det bra da?....:-)

Dere jenter hengere der opp i mye rart, som ikke betyr en dritt.

Kolesjanka
Skrevet

Hvorfor i all verden er dere jente så opptatt av at trusa ikke skal synes? Det er sexy det altså, jeg liker å se en trusekant og jeg liker å se om det ikke er trusekant også. Kanskje kan jeg få ett glimt av fargen, er ikke det bra da?....:-)

Vi har lært av reklamen at dette er viktig.

Så tusen takk for ditt perspektiv, det var godt å lese :-)

Gjest Elextra
Skrevet

''Dere jenter hengere der opp i mye rart, som ikke betyr en dritt.

''

Hehe, det har du nok veldig rett i!

Finnes mer betydelige ting enn trusekant, men det er ikke tvil om at rumpa ser mer sexy ut uten den tverrgående stripen! :P

Mary Poppins
Skrevet

Akkurat det samme med meg. Jeg bruker også som regel str 36 bortsett fra når det kommer til truser og bikini, da kjøper jeg som regel str 38/40. Det verste jeg vet er for små truser.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg er nok litt gammeldags og bruker stort sett bare string truser da jeg synes det er behageligst, og da slipper jeg det problemet :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg er nok litt gammeldags og bruker stort sett bare string truser da jeg synes det er behageligst, og da slipper jeg det problemet :-)

''Jeg er nok litt gammeldags og bruker stort sett bare string truser''

Haha, skjønner du tilhører en annen generasjon! :D

(forøvrig brukte jeg en god del stringtruser selv for 5-10 år siden, men har egentlig bestandig synes "hele" truser er mer behagelig)

Gjest Doff
Skrevet

Endelig :-) Den bifalles :-)

Gjest prust
Skrevet

''Jeg er nok litt gammeldags og bruker stort sett bare string truser''

Haha, skjønner du tilhører en annen generasjon! :D

(forøvrig brukte jeg en god del stringtruser selv for 5-10 år siden, men har egentlig bestandig synes "hele" truser er mer behagelig)

Jeg har aldri likt stringtruser (til min manns fortvilelse), og brukte vanlige truser i mange år. Nå liker jeg best hipstere eller boksere.

Morsomt at det blir sagt at det er gammeldags å bruke stringtruser ;-)

Gjest togli
Skrevet

På tema undertøy- hvordan ffår kjendisene det til at BH- stroppen rundt brystet ikke viser? jeg er slank og høy, har ffått eksperthjelp til riktige BH er som sitter fint, men under trange t- shirts er det definitivt en pølsekant....

Hm....jeg får ikke sånn "pølsekant".....Kan det være fordi jeg har små pupper og egentlig ikke trenger noe å holde dem "oppe" med? Hvis puppene er tyngre så vil jo stroppen bak klemme hardere på ryggen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...