Gå til innhold

Trøblete gressklipper...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Er det sikringen eller jordfeilbryteren som går?

Hvis det er sikringen så er det nok bare fordi mikrobølgeovnen trekker mye mer strøm når den starter første gangen, og du bruker den kanskje på en kurs som er litt overbelastet fra før?

Hvis det er jordfeilbryteren som slår ut, så er det noe mer alvorlig galt med mikrobølgeovnen, og den må repareres eller mer sannsynligvis kasseres (med mindre den er veldig dyr eller ny).

Med vennlig hilsen

Det er sikringen som går. Ikke jordfeilbryteren. Du har rett i at det er en belastet kurs, Så da vil jeg tro at din teori stemmer:-)

Utrolig irriterende. Men det skjer ikke hver gang jeg setter den på. Bare noen ganger.

Det er sikringen som går. Ikke jordfeilbryteren. Du har rett i at det er en belastet kurs, Så da vil jeg tro at din teori stemmer:-)

Utrolig irriterende. Men det skjer ikke hver gang jeg setter den på. Bare noen ganger.

Da bør du skru av noe annet på samme kurs når du skal bruke microen. Eller sette den på en annen kurs om mulig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...