Gå til innhold

Apropos truse; truseløs..??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Klaudia

Jeg går nesten alltid uten truse under strømpebuksen!

Eneste problemet er at jeg da ofte helst må bruke truseinnlegg i strømpebuksen av ulike årsaker. Og dette truseinnlegget er ikke alltid like lett å holde på plass i nylonstoffet... Har en litt flau episode med truseinnlegg på avveie,,,Grøss

Gjest Hulderen

Jo strømebukser er sexy. Kunne ønske jeg kunne kose med strømpebukseben og føtter.

Fetisj for strømpebukser, den var ny. (For meg. Så jeg trenger ikke en bråte innlegg fra folk som har hørt om det fra før.)

Kjøp deg noen strømpebukser, kanskje det funker om du trer dem på egne føtter også?

Annonse

Gjest togli

Jeg går nesten alltid uten truse under strømpebuksen!

Eneste problemet er at jeg da ofte helst må bruke truseinnlegg i strømpebuksen av ulike årsaker. Og dette truseinnlegget er ikke alltid like lett å holde på plass i nylonstoffet... Har en litt flau episode med truseinnlegg på avveie,,,Grøss

Jeg vet ikke om jeg hadde turt å gå med kun nylonstrømpebukse under minikjole f.eks.? Gjør du virkelig det? Hadde vært livredd for å bøye meg eller holde beina litt for mye fra hverandre *host*

Gjest Klaudia

Jeg vet ikke om jeg hadde turt å gå med kun nylonstrømpebukse under minikjole f.eks.? Gjør du virkelig det? Hadde vært livredd for å bøye meg eller holde beina litt for mye fra hverandre *host*

Går aldri uten truse om jeg har på meg korte skjørt/kjoler da. Men du har rett. Det er faktisk litt slitsomt å hele tiden passe på at jeg ikke sitter/bøyer meg feil... eller at truseinnlegget er på ville veier ;)

Gjest togli

Går aldri uten truse om jeg har på meg korte skjørt/kjoler da. Men du har rett. Det er faktisk litt slitsomt å hele tiden passe på at jeg ikke sitter/bøyer meg feil... eller at truseinnlegget er på ville veier ;)

Det kan jeg tenke meg ;)

Truseinnlegg hadde jeg iallefall ikke våga meg på inni ei nylonstrømebukse!!! Ser for meg at den havner nedover en legg utpå kvelden....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...