Gjest snuppsi_31 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg gjorde det slutt med eksen for litt over 3 år siden. Han tok dette svært tungt,men jeg hadde forberedt meg i nesten ett år før jeg tok til steget og er kommet over han fullstendig. Vi har beholdt sporadisk kontakt,han ringer meg ofte men jeg prøver å holde han på avstand,for sin egen del. Nå var jeg på hytta i påska,og han bor på samme sted,og naturlig da vi har en felles vennegjeng der ute så møttes vi,alle sammen. Han har ikke kommet over meg,og jeg trur ikke han vil gjøre det før han evnt finner seg en annen. Dette er frustrerende for meg,da jeg absolutt ikke ønsker denne oppmerksomheten. Vi er voksne mennesker og jeg synes dette er veldig ubehagelig. Han fotfølger meg og passer på hvem jeg prater med! Jeg er egentlig ikke intressert i å bli uvenner,men at man kan hilse og være hyggelig mot hverandre,da det ikke er noe vondt blod mellom oss. Men nå tror jeg dette vil bli svært vanskelig,spesielt for han. Hva skal jeg gjøre,skal jeg kutte kontakten helt,eller ta dette opp med han? Han må slippe meg,før eller senere!! Og det værste,nå nylig har jeg og en kompis fått følelser for hverandre. Og han er også en felles venn av både meg og min eks.Jeg har igrunn ikke noe dårlig samvittighet for dette,min venn er en flott mann som jeg deler både verdier og interesser med. Men jeg er redd hvis vi skulle bli noe mere enn venner så vil det klikke helt for min eks.. Håpløs situasjon og jeg trenger gode råd! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/364265-%C3%A5%C3%A5-den-eksen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 ''Han fotfølger meg og passer på hvem jeg prater med!'' Om han ikke tar imot en vennlig beskjed om at du ikke liker at han følger etter deg så lag litt rabalder om det - snakk så høyt at alle hører det og si klart og tydelig at han skal holde seg langt unna deg for det er slutt mellom dere og det bil aldri bli dere igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/364265-%C3%A5%C3%A5-den-eksen/#findComment-3161782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.