Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Favott
Skrevet

Skal gjøre forfallende arbeid hos private. Det inkluderer hagearbeid som å rydde bedd, og jeg som hater hagearbeid. Har alltid syntes det er bortkastet arbeid. Liker at det vokser litt villt.

Lurer på hvordan dette skal gå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hatet hagearbeid jeg og. Helt til jeg fant ut hvordan man gjør det, hvor fint det blir og at man kan få ting til å gro! :0)

Gjest Favott
Skrevet

Jeg hatet hagearbeid jeg og. Helt til jeg fant ut hvordan man gjør det, hvor fint det blir og at man kan få ting til å gro! :0)

Hehe ja er jo sant det, men å luke ugress vil jeg alltid hate tror jeg.

Gjest chikka
Skrevet

Hehe ja er jo sant det, men å luke ugress vil jeg alltid hate tror jeg.

Ta det som trening. Det er sinnsykt god trim med slik bøy og tøy/kroppsarbeid. Jeg blir støl som et h' hver gang jeg setter i gang med hagearbeid, til og med i fingrene.

Gjest signert
Skrevet

Du får prøve å tenke positivt, at det er et sted å starte feks.

Gjest Favott
Skrevet

Du får prøve å tenke positivt, at det er et sted å starte feks.

Godt sagt. Har bare gode ting å si om første dagen. Kjempehyggelige kolleger, og jobben var ikke aller verst. :)

Gjest signert
Skrevet

Godt sagt. Har bare gode ting å si om første dagen. Kjempehyggelige kolleger, og jobben var ikke aller verst. :)

Supert :-)

Lykke til videre!

Gjest Favott
Skrevet

Supert :-)

Lykke til videre!

Takk skal du ha! :)

Det er svært tungt da. Beinene verker nesten fra vi begynner om morgenen. Er ikke vant til å stå så mye. Håper det går lettere etterhvert.

Gjest signert
Skrevet

Takk skal du ha! :)

Det er svært tungt da. Beinene verker nesten fra vi begynner om morgenen. Er ikke vant til å stå så mye. Håper det går lettere etterhvert.

Det blir nok bedre etter hvert, skal du se :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...