Gjest togli Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Jeg har blitt poka av en jeg tror er litt interessert i meg, men som jeg ikke liker som annet enn en perifer venn.... Bør jeg unnlate å poke tilbake (vil han legge noe i det?), evt er det uhøflig å ikke poke tilbake?? Æsj, den teite pokinga altså!! 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 La den pokinga være. Med mindre du er interessert. Om han spør senere kan du jo svare at du ikke "hørte" ham. ;o) 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Poking er SÅÅÅ 2008, asså. ..2007, vil nå jeg si. ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Poking er SÅÅÅ 2008, asså. Huff, ja...så hva ville du gjort? Jeg og en annen kompis poker endel, bare for å se hvem som gir seg tilslutt - men så er han deilig også da 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 La den pokinga være. Med mindre du er interessert. Om han spør senere kan du jo svare at du ikke "hørte" ham. ;o) Haha, smart 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 ..2007, vil nå jeg si. ;o) Du har rett. Jeg prøvde bare å være høflig med å slå av ett år 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Huff, ja...så hva ville du gjort? Jeg og en annen kompis poker endel, bare for å se hvem som gir seg tilslutt - men så er han deilig også da ''Huff, ja...så hva ville du gjort? :P'' Eh... Er det i det hele tatt noe å spørre om? ''Jeg og en annen kompis poker endel, bare for å se hvem som gir seg tilslutt - men så er han deilig også da :P'' Herregud. Skaff dere et hotellrom. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 ''Huff, ja...så hva ville du gjort? :P'' Eh... Er det i det hele tatt noe å spørre om? ''Jeg og en annen kompis poker endel, bare for å se hvem som gir seg tilslutt - men så er han deilig også da :P'' Herregud. Skaff dere et hotellrom. Ingen av oss har råd til flyreisa 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Du har rett. Jeg prøvde bare å være høflig med å slå av ett år *fnis* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Hva er poking? Tja, si det... Du kan gå inn på en venns side og velge å "poke" denne vennen (tror det står ved siden av "send melding") - og vennen får beskjed om at du har "poka" ham/henne. Poking kan visst bety både flørting og/eller at man bare sier et lite "hei!" 0 Siter
Mrs D Skrevet 9. mai 2011 Skrevet 9. mai 2011 Tror du han er interessert og du definitivt IKKE er det tilbake, så lar du være å poke han. Bare i tilfelle. Om han så konfronterer deg med det sier du bare at du ikke kom på at det betyr noe som helst eller at det ligger en forpliktelse til gjenytelse i det. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mai 2011 Skrevet 10. mai 2011 Jeg tror det har tørna for dere hele bunten, jeg. 0 Siter
morsan Skrevet 10. mai 2011 Skrevet 10. mai 2011 No poke for him! ''No poke for him!'' The poke nazi? ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mai 2011 Skrevet 10. mai 2011 ''No poke for him!'' The poke nazi? ;-) Seinfeld kunne hatt en del moro med dagens Facebook-generasjon. Ser for meg George som storsjekker på FB. 0 Siter
morsan Skrevet 10. mai 2011 Skrevet 10. mai 2011 Seinfeld kunne hatt en del moro med dagens Facebook-generasjon. Ser for meg George som storsjekker på FB. Ja, det hadde vært uante muligheter :-) 0 Siter
EnolaGay Skrevet 10. mai 2011 Skrevet 10. mai 2011 Ikke foreta deg noe som helst. Hvorfor kan ikke noen poke MEG?? Urettferdig...jeg får ikke så mye som en liten feilsendt sms engang. 0 Siter
cathlin Skrevet 10. mai 2011 Skrevet 10. mai 2011 Dropp å poke tilbake hvis du ikke er interessert:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.