Gå til innhold

MGP: Stella røk ut av semifinalen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• ShitDiddelyDo

4

• Bookworm

3

• Angustia

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest prust

Jeg fulgte ikke med i går, men hørte akkurat da hun sang. Jeg likte sangen veldig bra, synes den var fengende og flott, og hun har en vanvittig utstråling.

Trist at hun ikke kom til finalen. Jeg kan ikke helt forstå det, men jeg har altså ikke hørt de andre sangene.

Gjest ..og godt er det

Stella kan ikke synge, og hennes "såkallte" utstråling, er det tydligvis bare noen få som liker.

Spesiellt med folk som har så stor munn at de spiser bananer på tvers uten å blunke.

Jeg er dritt lei av å bli satt i "bås", alle elsker Stella, og hun er sååå flink.

Hun er ikke flink, noe som avstemmingen viser, er det kun ett fåtall som gidder å stemme på henne.

Ja, jeg vet at det nå blir kjeft å få, fordi jeg er ærlig.

Gjest zipper

Nei, ikke skuffet, bare veldig lettet over at det ikke er noen sjanse for at Norge må bære kostnaden med å arrangere finalen til neste år. Og da jeg så at Island hadde gått videre ble jeg nesten bekymra på deres vegne, tenk om de skulle være så uheldige å vinne.

ShitDiddelyDo

Jeg hadde ikke engang hørt om henne før jeg så overskriftene før jeg la meg i går og trodde noen som het Stella hadde sprengt seg i lufta på Oslo S. Det tok jo helt av.

Men da jeg forsto at det var GP hørte jeg på 20 sekunder av sangen, og det var jo det rene helvete. Ikke uventet, skal sies. Dette er en skandalekonkurranse der selv smurfer utstyrt med fele representerer Norge.

Annonse

Gjest Ikke overrasket

Jeg så ikke på. Jeg så på den norske finalen og ble så sjokkert over at stemmegiverne greide å sende de 4 absolutt verste sangene videre i den norske finalen. Da ramlet jeg av og Gp ble uinteresant i år.

Det var en sang som virkelig var vakker i den norske finalen i år. Husker ikke hva den het, men det var ei jente med klokkeklar stemme. Hun kunne nådd langt.

Særdeles tilfreds. Da blir det mindre om MGP i media.

MGP er Minst kultur for Pengene. Komersielt fjas.

I tillegg en usjarmerende "norsk" artist

Enig i det du skreiv over, men denne kommentaren finner jeg usmaklig.

''I tillegg en usjarmerende "norsk" artist''

Ho er da norsk som noen! Personlig finner jeg henne ytterst sjarmerende også ;)

Gjest Ikke overrasket

Særdeles tilfreds. Da blir det mindre om MGP i media.

MGP er Minst kultur for Pengene. Komersielt fjas.

I tillegg en usjarmerende "norsk" artist

''MGP er Minst kultur for Pengene. Komersielt fjas''

Og jeg som trodde nicket betydde Gram Prix- nerd :)

Annonse

Gjest slabbedask

Enig i det du skreiv over, men denne kommentaren finner jeg usmaklig.

''I tillegg en usjarmerende "norsk" artist''

Ho er da norsk som noen! Personlig finner jeg henne ytterst sjarmerende også ;)

Men afrikanske jungelrytmer er vel ikke akkurat "typisk" norsk?

ShitDiddelyDo

Men afrikanske jungelrytmer er vel ikke akkurat "typisk" norsk?

Nå er det heldigvis lite typisk norsk med GP.

Da hadde vi hatt grunn til å skamme oss alle mann.

Dette er jo bare et freakshow. Det er ufattelig at så mange tar det så seriøst. Jeg leste til og med at "den norske GP-fanklubben uttalte seg" om et eller annet. Den norske GP-fanklubben? Det finnes en norsk GP-fanklubb? Jeg har ikke lest noe sykere siden toglis siste pokestunt.

So what? Du skal leite lenge etter en mindre fan av GP enn meg, jeg syntes bare at denne uttalelsen var lavmåls.

Isj, glemte en M der, tror jeg :-/ Eurovision Song Contest, da?

Syns dessuten at sangen er fengende, jeg, og ho har vel et godt budskap bak refrenget også. Afrikansk jungelmusikk er sikkert OK, men det er neppe dekkende for denne sangen.

For ordens skyld er det ikke noen stor sak for min del.

Gjest Ikke overrasket

Ja, det var "ekte" norsk.

''Ja, det var "ekte" norsk''

Ikke tillegg meg holdninger jeg ikke har, er du snill. Jeg har ikke de samme holdningene som GPn har. Jeg har bare en annen smak enn de fleste andre. Om det var Stella som sang så fint, hadde jeg sagt det samme. I tillegg var melodien nydelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...