Gå til innhold

Å brette et stretch-laken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det der var jo ikke et strechlaken? Så ut som et "vanlig" laken med formsydde hjørner bare. Det var i alle fall bare strikk i hjørnene. Mine strechlaken har strikk hele veien rundt. Tror jeg fortsetter å lage en ball av dem. :)

Det går fint å brette vanlige stretchlaken på den måten. Mine ligger fint i skapet med brettekant.

Det så så lett ut, men jeg fikk det ikke til. Det hadde vært greit å høre fra dere som klarer det.

Det er enkelt, med litt øvelse. Men jeg foretrekker i grunnen å brette de to første hjørnene slik hun gjør, legge lakenet på et flatt underlag og brette de to andre hjørnene på samme måte som de første og etterpå legge dobbelt igjen ... egentlig firedobbelt, da. Så bretter jeg inn sånn som ho gjør etter at ho legger lakenet på bordet. Grunnen til at jeg gjør det på denne måten er vel at jeg føler jeg er litt for kort i armene til å rekke hjørnene som henger ned.

Gjest Shirina

De tar jo sånn himla med plass. Vi har vel 4 dype trådskuffer med sengetøy - og mye av den plassen brukes av disse stretch-lakenene.

Ja plass tar de, men orker ikke stå å brette på dem. Husker når jeg var barn, mor strøk til og med sengetøy. Forstod aldri vitsen med det, retter seg jo ut.

Gjest prust

Ja plass tar de, men orker ikke stå å brette på dem. Husker når jeg var barn, mor strøk til og med sengetøy. Forstod aldri vitsen med det, retter seg jo ut.

Ja, svigermor stryker sengetøyet - og hun gjør det med vårt når hun er her på besøk. Jeg gidder ikke, men jeg må innrømme at jeg synes det er deilig å legge meg i rent nystrøkent sengetøy :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...