Gå til innhold

Oppdatering vedr. vår mellomste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vår mellomste, som fikk diagnostisert kreft i en svulst ved juletider, vært til 2. kontroll. Og alt ser fint ut. Vi venter på blodprøvesvar, men satser på at de også er negative.

Nå er det nesten så jeg begynner å kunne puste normalt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å som jeg krysser fingrene for dere...:-)))

Skrevet

Gledelige nyheter - hurra! Sånt liker vi :-)))

Mary Poppins
Skrevet

Hurra!!! Krysser fingre for at bloprøvene er fine!! :-)))))

Skrevet

Kjempefint, håper og tror det fortsetter slik!

Skrevet

Du har ingen idè hvor mye jeg ønsker at dette går bra. Jeg krysser alt for dere!

Skrevet

Så fint å høre. Vi satser på at de har fått tatt knekken på uhumskhetene!

Gjest zipper
Skrevet

Så godt å høre!

Slipper hun unna tilleggsbehandling som cellegift og stråling? Håper det, og krysser fingre for at kirurgien er nok for å få gruffet unna. Jeg har selv vært gjennom et hardt år med kreftbehandling nå, og en ting som holdt meg oppe var at jeg selv fikk ta støyten og ungene slapp unna. Derfor gjorde det veldig sterkt inntrykk før jul når jeg leste om jenta di. Har tenkt mye på dere, og ønsker dere alt godt.

Gjest togli
Skrevet

Dette høres bra ut, så satser på dere får positivt svar på prøvene :))

Skrevet

Så bra det nå går rett vei. Lykke til med resultat av blodprøven!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...