Gå til innhold

Enkelte skulle aldri hattt barn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest pointless
Skrevet

Denne moren skulle blitt buret inne.

Skrevet

De ser så dumme ut begge to at jeg tror det må mer enn botox til for å gjøre dem attraktive. Verden er gal.

Gjest hermine grang
Skrevet

Jeg likestiller det NESTEN med hun som barberte leggene til den unge dattera. Det var jo en stor diskusjon om det her på dol en gang. Synes det er NESTEN like sykt. Barn blir, om vi vil det eller ei, påvirket av det vi gjør og sier..

Skrevet

Skulle nesten ønske det var 1. april i dag.... :-(

Skrevet

Hadde jeg i det hele tatt funnet på å gjøre noe sånt mot ungen min hadde jeg aldri i verden tort å fortelle det til noen, langt mindre gått ut i pressen med det! Skjønt det mangler vel litt mellom ørene på den mora der...

Skrevet

Jeg får helt vondt i magen.

Og moren setter det selv - nervegift - som lammer muskler. Om hun bommer så kan datteren få lammet muskler hun trenger for å se, snakke, spise osv. Greit nok at virkningen avtar etter en stund, men herremin!!!

Gjest Salmiakk
Skrevet

Hvor mye rynker har en 8-åring egentlig?

Skrevet

Hvor mye rynker har en 8-åring egentlig?

På TV intervjuet de en eldre kvinne (tror hun var Frankrikes eldste), og spurte henne om rynker:

"Jeg har kun én rynke, og den sitter jeg på", svarte hun kontant!

Med vennlig hilsen

Gjest Salmiakk
Skrevet

På TV intervjuet de en eldre kvinne (tror hun var Frankrikes eldste), og spurte henne om rynker:

Med vennlig hilsen

:)

Skrevet

Med vennlig hilsen

*Skulle-gjerne-trykket-LIKER*

:-)

Skrevet

Så da er det bedre å ikke ha mimikk i ansiktet?

Jeg synes det er så vanskelig å konversere med mennesker med mye botox. Det er vanskelig å lese kroppspråket og mimikken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...