CHJTB Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Hei! Jeg kjøpte meg i fjor en sykkel. Begynte da å sykle en del og kjøpte meg etterhvert en rulle og syklet inne i vinter. Men nå har jeg begynt å sykle ute igjen og økt intensiteten litt når jeg sykler. Men har i det siste fått veldig vondt i den venstre foten. Vet ikke om dette kommer av sykling da. Spiller litt fotball også. Smerten er på utsiden av låret på venstre fot. På høyde med midten av rompeballen. Kanskje er det hoften?? Hvis jeg klemmer på "beinet" rett under buksekanten på venstre side så gjør det veldig vondt. Går en del trapper i jobben, dette gjør også vondt. Og hvis jeg vrir foten i forskjellige retninger gjør det litt vondt. Har sykkelsko med klosse under. Har sett en del på klossene etter jeg fikk skaden. Og ser at klossene ikke er likt innstillt. Klossene skal vel være rett under tåballen i lengderetning og det er de på begge skoene. Men det er også sideveis justering. Da ser jeg at klossen på den venstre (vondfoten) er justert lenger mot tåballen enn den klossen på høyreskoen. Kan dette være årsaken?? Er dette egentlig en typisk sykkelskade eller er det mest sannsynlig noe annet? Har også litt vondt i et kne, men smerten er ikke så kraftig i det daglige virke. Merker det når jeg setter meg i en avslappende stilling med venstre fot over høyre fot hvor ankelen på venstre fot hviler på høyrefotens kne. Hvis jeg da klemmer kneet på venstrefoten mot gulvet når jeg sitter i den nevnte stillingen så gjør det vondere og vondere. Håper du skjønner litt hva jeg mener og at du kanskje kan hjelpe meg å finne årsaken til disse skadene. viktigst er den førstnevnte skaden siden den hemmer meg til daglig. Har ikke hatt det slik lenge.. En uke kanskje mvh CHJTB 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365094-sykkelskade/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.